Zwanger van de 3e

Hallo Ik ben 22jaar moeder van 2 kinderen

dochter 5 jaar zoon 19 maanden

en wij verwachten onze 3e kindje in okt

Ik woon samen met de vader van de kinderen in Denbosch.

en zijn blij met onze zwangerschap.

Hoi, ik ben ook zwanger van de 3e... ben alleen wel een paar jaartjes ouder dan jij (35)!
Onze oudste is een zoon van 3,5 en de jongste is een dochter van ruim 21 maanden.
Ik vind het weer erg spannend allemaal, dat went echt nooit! De angst voor een miskraam of dat er iets mis zou zijn met het kindje, het blijft allemaal... ook al krijg je 10 kinderen denk ik. Ook de blijdschap om weer een kindje te mogen verwachten blijft en het in de wolken zijn met die gedachte!

Veel plezier weer met het zwangeren!
Michele

mortaza
wat leuk dat je op deze leeftijd al 2 kinderen heb. Tegen de tijd dat je zo oud als mij ben kan jij al oma zijn. Maar ja, ik ben mijn man pas later tegengekomen. wij verwachten nu onze 5e.
En zoals Michelle al schreef. Ook bij meerder kindjes maak je je weer zorgen of alles goed mag gaan. In nov hoorde we dat ons kindje niet meer leefde. (was toen 3 mnd)Omdat de miskraam niet vanzelf was gekomen hebben ze het opgewekt met pillen. Het was onze 5e maar het deed heel veel verdriet. Gelukkig was ik na 1 cyclus alweer zwanger.

Wauw Mortaza erg gaaf ik was zelf ook bijn 18 (op 2 weken na) zwanger van de 1e en 19 toen de 2e kwam de derde kwam toen ik 23 was en pssssstt ben nu 28 en weet sinds gisteren dat ik weer zwanger ben mijn man en ik zijn dolblij!!!kan er steeds nog geen genoeg van krijgen.
veel succes liefs maggie

Hoi,

Jullie allemaal gefeliciteerd!
Ik dacht echt dat ik een uitzondering was met mijn 4e zwangerschap, maar ik zie hier toch dat er meer zijn die meer dan 2 kinderen willen.
Wij hebben een dochter van 9 (05-10-1998) een zoon van 7 (20-11-2000) en een dochter van 2 (01-11-2005)
Deze keer ben ik op 8 oktober uitgerekend, dus ik hou het een beetje in het najaar. (zo'n zwangerschap valt gewoon niet te plannen)

Groetjes,

Els

Terug
Bovenaan