zwanger van de 3e

Hoi meiden,

Lees wel vaak mee, maar nu aangemeld.

Ik ben er van het weekend achter gekomen dat ik zwanger ben van de 3e.
Wat gaat de tijd snel, heb al een zoon van bijna 7 en een dochter van bijna 3.
En wat vergeet je veel of gaat het bij nummer 3 allemaal weer anders?!

Ik had een dag voor de test al het gevoel dat ik zwanger zou zijn (trekkend gevoel van mijn baarmoeder, last van mijn darmen, opgeblazen gevoel), echter wist niet dat het zo erg zou zijn. Zou dat komen omdat het de 3e is?
Zit het liefst savonds in mijn joggingbroek op de bank!

En nog een vraagje; nooit eerder opgevallen dat je afscheiding blijft houden, als je zwanger bent. Is dit wel goed?

Maar wat is het weer bijzonder, zwanger zijn.
Ik heb tussen al mijn kinderen ook miskramen gekend, dus ben uiteraard ook onzeker.

Tot snel!
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben in augustus bevallen van onze derde zoon, de oudste is 7 en de middelste wordt zaterdag 5. Het is best weer wennen zo''n kleintje maar wel weer heel leuk. Ook is het best druk en vermoeiend met gebroken nachten enz. Maar we genieten volop van onze mannen.

Tijdens de zwangerschap kun je juist wat meer last hebben van afscheiding dan anders. Dit kan geen kwaad zolang je maar geen last hebt van jeuk of dat de afscheiding erg ruikt want dan kun je een schimmelinfectie hebben, daar ben je tijdens je zwangerschap ook wat vatbaarder voor.

Ik hoop dat je mag genieten van een goede zwangerschap! De eerste weken zijn altijd spannend zeker als je al een paar keer een miskraam hebt gehad.
 
hoi emmetje3,

ik ben nu 4,3 weken zwanger en heb net zoals jij
een soort ongi gevoel onder in mijn buik.
verder helemaal niks.
heb hiervoor 2 miskramen gehad dus ben zo bang dat het misgaat nu ik dit voel. maar lees meer dat het voor komt.

liefs shirley
 
he meis van harte gefeliciteerd met je zwanger schap ga er lekker van genieten liefs en ja spannend is het wel zeker na die miskramen maar blijf positief

liefs
 
Gefeliciteerd!

De afscheiding werd bij mij zelfs een stuk meer sinds ik zwanger ben, zolang het niet stinken gaat of een rare kleur krijgt hoef je je geen zorgen te maken.

Zwanger worden na een (of meerdere) miskraam(en) is volgens mij altijd heel spannend, dat was het voor mij in ieder geval wel.

Liefs
 
gefeliciteerd , ik zelf heb ook 3 kindjes waarvan de jongste 6 is en de middelste 8en de oudste 12 het word echt steeds leuker, ik heb altijd een groot gezin gewild, en ach druk, het gaat zo snel voor je het weet breng je ze naar de basisschool!
 
Gefeliciteerd ik weet nu drie weken dat ik zwanger ben van de derde,superspannend ben 6.5 wk nu. Ik heb al een dochter die word in dec 13 en een jongetje van 7. Ben nu 32 en echt superblij om het nog een keer mee te kunnen maken. En ook onzeker natuurlijk heb geen miskramen meegemaakt maar door eigenlijk ook veel te lezen word ik wel onzeker, heb dinsdag een echo gehad dacht toen 6 wk en 5dg te zijn maar ik was 6wk2 dg kan ook wel kloppen heb een cyclus van 31 dg. Alles zat er en goed ingenesteld maar nog geen hartje wat klopte,was nog erg vroeg zij die mevr. Vrijdag mag ik terug komen. Toch ben ik niet ongerust hoor! Afscheiding heb ik ook heel erg al vanaf het begin. Ondanks alle kwaaltjes heb ik erg veel zin in alles wat komen gaat...
 
Terug
Bovenaan