Zwanger van de 3e...

Hoi allemaal,

Hier nog een zwangere die zich bij jullie mag aansluiten! Uitgerekende datum is 12 april. Gisteren een positieve test gedaan...

Heb al 2 kinderen, eentje van bijna 5 en eentje van bijna 3. De zwangerschap was erg onverwachts, moet dan ook vandaag eerst om de juiste vitamines, foliumzuur e.d. En dan alles maar eens even rustig laten bezinken!

Jullie ook allemaal gefeliciteerd! T lijkt me gezellig om hier mee te gaan kletsen! Van de oudste babbel ik nog steeds mee op een forum en van de jongste zitten alle forumleden van toen op facebook. Erg gezellig om op die manier contact met elkaar te houden en elkaar te helpen, je verhaal kwijt te kunnen etc. etc.

Van harte gefeliciteerd! Bij mij was het ook niet helemaal gepland :) . Ben er nu wel aan gewend maar was wel even schrikken. Kan nu aan niets anders meer denken, ben eigenlijk ook al met namen bezig. Groetjes marlies

Gefeliciteerd,

Ook bij mijn was het niet gepland, ook is het de eerste, ben vaak onzeker, maar hier bij de mamaclub voel ik me helemaal thuis, lekker kletsen met andere die het zelfde voelen enzo

Gefeliciteerd! Wij hadden niet gedacht dat het zo snel raak zou zijn, dus ook wel onverwacht, maar heerlijk dat het zover is! Nu hopen dat het allemaal goed blijft gaan...! Gelukkig kunnen we hier lekker kletsen en delen!

Terug
Bovenaan