zwanger van de 4de

hoi allemaal
ik ben desire en zwanger van ons 4de kindje we zijn er superblij mee
maar heb een vraag,ik ben bijna bang om het te zeggen in de omgeveing omdat mensen bij onze 3de al zoveel commentaar hadden (zelfs mn eigen pa die er 5 heeft)
wie heeft hier ook ervaring mee??
 
ik ben ook zwanger van de 4de! je moet je er niks van aantrekken meid! sommige mensen reageren leuk en sommige slecht. ja jammer voor hun! zolang jullie er maar blij mee zijn toch!
en met je pa.. zeg gewoon dat je weer zwanger bent en dat JIJ er heel erg blij mee bent. je kan negatieve reacties toch niet voorkomen!

Groetjes
Raya
 
Hoi,

Gefeliciteerd, wat leuk!
Ik ben zelf ook zwanger van de 4e en heb tot nu toe geen negatieve reacties gehad, maar kan me voorstellen dat als de reacties op de derde al heftig waren dat je er een beetje tegenop ziet,, ik zou misschien zorgen voor een gevat antwoord; nog 1?? oja hoor, wij zijn nog lang niet klaar! of ja hoor we gaan voor een elftal, zoiets, kunnen ze toch niks meer op zeggen.
Jammer is het wel het is toch jullie keus.
Wat is de reden ervoor? denken ze dat jullie het niet aankunnen/betalen of zijn ze gewoon kortzichtig?
Mijn ouders hebben er 6, zij waren erg verbaasd maar dat sloeg gelukkig snel om in blijdschap!
Uiteindelijk gaat het erom wat jullie ervan vinden, al kan ik bgrijpen dat het fijn is als de mensen die kort bij je staan blij voor jullie zijn!
Meid geniet ervan en trek het je niet teveel aan!
Liefs MJ

Er zijn trouwens nog meer mama´s die de vierde krijgen, op ik denk pagina 2 vind je een topic:4xmama.
 
Hallo Desire!

Wat leuk een vierde! Zoals MJ al zei, er zijn er meerdere die een 4e kindje krijgen =) Ben er zelf ook 1 van.

Wij kregen merendeel commentaar op het feit dat er een baby komt omdat paps en ik op het moment niet meer bij elkaar zijn.

Mijn advies: Let er niet op, besteed er geen aandacht aan. Als het kindje welkom is bij jullie dan is DAT toch het enige wat telt ? Wij zouden voor het elftal gaan zoals MJ zei (Kan ook makkelijk want er zijn al 3 heren en nr 4 komt in november ) . Zolang jullie er blij mee zijn en dat ook tonen, dan kan de rest die er een mening over heeft (inclusief je paps die eigenlijk niets te melden heeft omdat hij er zelf 5 heeft zoals je zegt) de boom in. Zij hoeven toch niet mee te betalen aan eten, kleding etc ? Waar er 3 kunnen eten, kunnen er ook 4 eten hoor. En die jongens van ons ? Die missen helemaal niets!

Heel veel sterkte, succes,
En laat je niet kisten!

geniet van een onbezorgde zwangerschap
 
hoi allemaal
bedanktvoor jullie reacties
nou ik zal je vertellen we werken allebei hard voor ons gezin dus daar zal het niet aan liggen.alleen volgens mijn vader is het hartstikke duur enz en niet van deze tijd
nou ben ik met mn broers en zussen niks tekort gekomen maar als we bv dure merkkleding wilde enz moesten we maar een bijbaantje nemen!
maar jullie hebben wel gelijk alleen word ik er soms zoooo moe van en heb ik zoiets van waar bemoei je je mee mn kids hebben alles een bed eten,vriendjes,ze kunnen allemaal naar school ze hebben een spaarrekening en het allerbelangrijkste veel liefde.
 
heey ik ben zelf ook zwanger van nr 4
en vind het super leek hoe mensen reageren maar er zijn ook mensen die zo iets hebben van jah het word druk hoor straks jah nou en en mensen nemen niet meer dan drie kinderen oh nee vorige week heb ik nog familieberichten gezien op ncrv en daar was een gezin met 13 kinderen de jongste was 1 en de oudste was 26 geloof ik dus jah echt wel van deze tijd hihih grtjes
 
hoihoi
volgens mij is het echt zeker van deze tijd er zijn genoeg mama,s hier zwanger van de 4de wat leuk zeg.
nou heb mn pa nog nie gesproken maar als die er over begint zeg ik gewoon kijk naar je eigen je heb er zelf 5:) hahahha
mijn buuf heeft er 7 en dat gaat ook heel erg goed leuke kids gewoon een leuk mens hahah en dan kom ze soms die van mij ook nog eens halen vind ze gezzellig:)
ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap toe en echt bedankt voor jullie berichten doet me goed

liefs desi
 
hey meid!
goeie instelling hoor! ik krijg eind sept de 4e en vind het geweldig!
ook rotopmerkingen gehad hoor, maar had veelal wel een goeie opmerking terug!
mijn schoonmoeder zei, zeg gewoon dat je zo'n goeie kwaliteit kinderen hebt dat er gewoon meer van moeten zijn! haha (dat zei ze zelf vroeger!)
moest er wel om lachen!

we hebben ook een hyves hoor! staat wel op de 3e pagina geloof ik, topic 4x mama!

liefs
 
Terug
Bovenaan