Zwanger van de 4de

Hallo allemaal,

Jeetje wat is het lang geleden dat ik op dit forum heb gezeten. Ik ben een moeder van 3 schatten van kinderen waarvan de jongste na de zomervakantie naar de basisschool gaat. Een maand of 3 heb ik ter afsluiting alle babyspullen op marktplaats gezet en ging ervan uit dat er een nieuwe fase zou aanbreken. Ik ben enige tijd geleden geopereerd en na de operatie 2 dagen de pil vergeten. Ik moest er toen nog 5 om de strip op te maken. Ik dacht: ik stop gewoon wat eerder en dan maak ik ernu de stopweek van. Ik ben daarna niet meer ongesteld geweest en heb er verder niet meer bij na gedacht. Na de operatie weinig sex gehad misschien een of twee keer. Een week geleden begonnen mijn bosten zo zeer te doen en ik was nog steeds niet ongesteld geworden. Toch maar gaan testen en ja hoor....zwanger van nummer 4!!!! Ik verwacht nu een week of 3 omdat de clearblue 3+ aangeeft en dan moet je er 2 weken bij optellen. Mijn man is helemaal blij en ik ook wel maar ik moet er toch even aan wennen. Ik wil het ook nog tegen niemand zeggen terwijl mijn man het wel van de daken kan scheeuwen. Ik wilde mijn verhaal toch kwijt dus vandaar een berichtje op dit forum.

Groetjes!
 
hey!

jeetje kan me voorstellen dat je er een beetje beduusd van bent! In ieders geval welkom bij de club, enne gefeliciteerd! Hoe oud zijn je andere kids?

Liefs!
 
Hoi Hoi,

Dank je! Mijn andere kinderen zijn bijna 8, 5 en bijna 4.
Als ik eraan denk denk ik nog steeds dat het niet over mezelf gaat maar over iemand anders. Maar ik heb nog genoeg tijd om er aan te wennen.

Groetjes!
 
Ik dacht dat als de clearblue 3+ aangeeft dat je dan over de 3maanden zit. Weet niet wat er in de bijsluiter staat. Dat zou ik maar goed lezen dadelijk ben je een stuk langer zwanger dan dat je zelf denkt.

Succes en gefeliciteerd. Geniet ervan.
 
Wat leuk!!

Hartelijk gefeliciteerd!

Mijn schoonzus had 3 zonen en daar kwam nog een 4e dochter bij.. zo leuk!! Wij verwachten de derde 1 sept.

Geniet van dit enorme geluksgevoel!

Liefs
 
Gefeliciteerd!! Volgens mij is het idd dat als de cb 3+ aangeeft dat je dan meer dan 5 weken zwager bent. Bij mij stond er 1/2 weken en ik ben nu 4 weken dus dat klopt wel.

Fijne zwangerschap gewenst!!
Liefs ciomama
 
Bedankt voor al jullie berichtjes!
Waneer nemen jullie contact op met de vk?
Ik ga het weekend even weg en denk dat ik daarna een afspraak maak met de huisarts dan kan ik misschien een termijn echo krijgen want ik weet niet precies hoelang ik zwanger ben.
Groetjes!
 
Terug
Bovenaan