Zwanger van de 4e

Hallo dames, ik denk laat ik ook maar een topic openen. Ik ben zwanger van de 4e, ong 6 weken en 8 febr krijg ik mijn 1e echo.
Het lijkt net alsof ik zwanger ben van de 1e ? Ergens wat onzeker en nog zoekende.

Uit mijn eerdere relatie heb ik 3 kiddies, van 17, 15 en 12. Voor mijn vriend is dit de 1e ❤️

Gefeliciteeeeeerd?
Herkenbaar ik ben ook zwanger van de vierde.
2 kindjes van mijn ex die zijn 14 en 10
1 van mijn huidige partner die is nu 21 maanden, was een verrasinkje. Na hem had ik gezegt het is klaar nu maar toch begon het weer te kriebelen en zijn we toch voor een broertje of zusje gegaan hihi. Nu 5 weken zwanger en 4 oktober uitgerekend.

Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger van de 4e. Uitgerekend 9 juli. Voor ons is dit ook een beetje een nakomer. Onze andere kinderen zijn dan 14, 11, 8 jaar. Ik moet ook zeker zeggen dat ik nog niet een zwangerschap heb gehad waarbij ik zelf zo onzeker was of alles wel goed gaat. Maar wel heel leuk zo'n ukkie erbij. Mijn andere 3 vinden het geweldig. ?

Dank jullie wel dames.

Hoe gaat het met jullie zwangerschap?
Merken jullie het verschil met deze en de vorige 3?

Ergste is dat ik bijna niks kan eten. Mijn maag verstikt het en mijn neus ook ?
En zo vermoeid en moe.
Wat ik dus niet heb gehad bij de vorige 3 ☺️

Hier ook zwanger van een 4e kindje. 5 weken nu, erg pril dus. Onze kids zijn 5,3,1.. 
Vind het beetje onwerkelijk nog, ik voel niet zoveel behalve iedere avond steen en steen koud... 

Terug
Bovenaan