zwanger van de derde in omgeving enkhuizen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben de trotse mama van een dochter van 4 en een zoontje van bijna 2 en in januari komt er een broertje of zusje bij.
Nu zoek ik contact met vrouwen die ook zwanger zijn van de derde en in mijn omgeving wonen. Ik woon hier nog niet zo lang, een plaatsje vlakbij Enkhuizen en het lijkt me leuk om ervaringen te delen e.d.
Wie oh wie???

groetjes Too-Shy

Hey,

Zag Enkhuizen staan en ik moest toch ff reageren. Woon namelijk zelf in Enkhuizen.
En ben 3 weken geleden bevallen van mijn eerste kindje. Ik sluit dus niet aan bij jouw omschrijving maar ik wou toch ff reageren.
Ik hoop dat je iemand vind....

Groetjes Rinske

quote: too shy schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2007 21:12:22'));

Hallo allemaal,

Ik ben de trotse mama van een dochter van 4 en een zoontje van bijna 2 en in januari komt er een broertje of zusje bij.
Nu zoek ik contact met vrouwen die ook zwanger zijn van de derde en in mijn omgeving wonen. Ik woon hier nog niet zo lang, een plaatsje vlakbij Enkhuizen en het lijkt me leuk om ervaringen te delen e.d.
Wie oh wie???

groetjes Too-Shy

Heyy too shy!

Ik ben vanessa, 26 jaar en ook zwanger van men 3de kindje.Ik heb al een zoontje van 4 en een dochter van 5 maanden.En ben nu 10 weken+3 zwanger.
Ik woon in zwaag (hoorn) dus redelijk in de buurt toch?
Wil best ervaringen met je delen hoor!! Ik hoor het wel!

Groetjes vanessa!

Hey.

Ik ben zwanger van de 2e, is dat ook goed.....haha
Ik woon in Hoogkarspel, dus ook lekker dicht bij je in de buurt.
Wil wel contacten met je hoor, ik hoor het wel.

Groeten van Miena.

Hoi

Woon ook in Enkhuizen, ben alleen niet zwanger van de 3e maar van de eerste, ben bijna 37 wk zwanger dus ik hoef niet meer zoveel, mag van mij wel komen hoor! Maar zag je berichtje dacht ff reageren

Groetjes

Goh, wat leuk dat er zoveel uit de buurt van Enkhuizen komen, ik kom zelf ook uit Enkhuizen en ik ben nu bijna 20 weken zwanger van de eerste

Rina

In welke plaats woon je precies?
Ik woon in Grootebroek. We hebben 2 dochters van 4 en ruim 2 1/2.
Zojuist heb ik een zwangerschapstest gedaan en die is positief!!
Juli 2008 hopen we er dus nog een hummeltje bij te krijgen.

Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Wij zijn hier 5 jaar geleden komen wonen maar komen wel uit Westfriesland vandaan.
Lijkt me erg leuk contact te houden, groetjes Vis79

Hallo,

Grappig detail, ik heet ook Vanessa.

Ben 32 jaar en woon in Spanbroek.

Ik heb twee meiden van net 6 en net 5. En een zoontje van net 1.

18 januari ben ik uitgerekend van nog een zoon!

Wanneer ben je uitgerekend too-shy? En weten jullie al wat het word?

Groetjes,

Vanessa 28,4 van de vierde

Terug
Bovenaan