Zwanger van de derde!!

A

Anoniem

Guest
Joehoe!!
Ik ben zwanger van mijn derde kind! Ik ben zo blij!
Het is nog maar heel kort, 4 weken. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan..
Ik heb er zo'n zin in!
Mijn andere kinderen zijn al 5 en 6 jaar oud.
Die vinden het ook vast geweldig!
Zijn er nog anderen ook van hun derde zwanger of ook ongeveer 4 weken?
groetjes!!

Hoi hoi,

Ik ben nu 6 weken zwanger van ons 3e kindje.
Onze andere kinderen zijn 6 en 3 jaar oud.

Groetjes,

Femke

Hoi!
Gefeliciteerd!!! Wat leuk, een derde!

Ik ben inmiddels alweer 36 weken zwanger van nummertje 3, we hebben al een zoon van 5,5 en een dochter van bijna 4 jaar. Het is super hoe die 2 meeleven met de zwangerschap, ze genieten er helemaal van en kijken erg uit naar de komst van hun kleine zusje. Onze oudste heeft de zwangerschap van  zijn zus  haast niet meegekregen, hij was pas 19 maanden oud toen zij geboren werd.

We hebben laatst foto's laten maken van de kids bij mijn dikke buik, en ze moesten ook doen alsof de baby er al was, dus heel hard juichend op de foto. We hebben nu een superleuk geboortekaartje door die fotosessie. Da's een echte aanrader!

Geniet van je zwangerschap!!!

Groetjes, Bianca

Hoi hoi,

gefeliciteerd. Ik ben ook zwanger van de derde. Mijn oudste zoon wordt deze maand zeven en mijn andere zoon is vier. Het blijft een wonder, zeker als er zo'n lange tijd tussen zit. Ik vind het heel leuk om de jongens bij de baby te betrekken. Geniet er lekker van.

Groetjes van Marloes

hoi hoi,

Hier nog   iemand zwanger van de derde.
Ik ben 25 wkn zwanger en heb 2 dochters van 5 en bijna 2. Dit kindje wordt een
jongetje. Het lijkt me hardstikke leuk zo'n kereltje er bij.
Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap!!
liefs Daan

Hoi,

Ik ben ook zwanger van de derde!! Nu 11 weken en 3 dagen...

Heb ook twee kids van 5 en 6 jaar (toevallig he?), allebei jongens!
Ze vonden het in het begin helemaal niet zo leuk, maar als er dan toch een baby komt dan graag een broertje. Want die kunnen ze leren voetballen en fietsen, ha ha ha!!
Ze vinden het vast wel geweldig als hun broertje/ zusje over 6 maanden geboren wordt.

Groetjes R.

Hoi ik ben ook zwanger van nr. 3 mijn oudste kinderen zijn 5 en 3 jaar ik ben nu alweer 36 weken (morgen dan) en over 3 weken wordt de kleine gehaald middels een keizersnede het kan me niet snel genoeg gaan. Ik wil de kleine ondertussen graag in mijn armen houden.

Groetjes marianne

Hoi,

Ik ben ook zwanger van de derde, acht weken nu. Mijn oudste kindje is 2 jaar en 3 maanden en mijn jongste bijna 7 maanden.

Winpo

Terug
Bovenaan