Zwanger van de derde???

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wie weet dit?
Ik heb op 30-10-2007 mijn eisprong heel duidelijk gevoeld, ik zou dan op 13 november ongi moeten worden, nu heb ik vandaag wat roze verloren. Zou dit een innesteling kunnen zijn?
Ik heb al 2 kindjes maar heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad!

Weet iemand dit?
Moet zeggen dat ik ook wel wat buikkrampjes heb gehad de afgelopen week en me wat duizelig en misselijk soms voel...

Groetjes,
Wendy Mamma van Damian ( 30-11-04) en Yasmin ( 26-07-06)

Hoi
Ik ben nu ook zwanger van mijn derde, en ik had dit dus ook roze achtig beetje bloederig slijm en krampen, later bleek dit dus bij mij inderdaad inestelings bloed te zijn, inmiddels ben ik 4 maanden zwanger, dus dit zou bij jouw ook zeker het geval kunnen zijn.

groetjes helen

Hey hai

dit word ook mijn derde, mits het goed gaat. Bij mijn 2 vorige had ik ook geen bruin bloed verlies en nu wel. Trouwens maar 1x gehad nu.

hoi,

ik heb nu drie kinderen, bij de eerste twee heb ik geen innestelingsbloeding(en) gehad bij de derde keer wel, alleen was deze zo zwaar en tot twee maal toe met twee weken pauze dat ik dit voor menstruatie aanzag deze bloedingen duurde ook een aantal dagen, toen mijn menstruatie ophield dacht ik dan ook dat ik zo,n 7 weken zwanger was en omdat ik vanwege hypertensie zware medicijnen gebruikte ben ik direkt naar de gyneocoloog verwezen waar bleek dat ik niet 7 maar bijna 14 weken zwanger was en van een twee eigen tweeling, helaas omdat ik niet wist dat ik zwanger was heb ik deze medicijnen doorgeslikt op advies van de gyneocoloog die had mij geadviseerd voor mijn zwangerschap door te gaan met mijn medicijnen tot ik daad werkelijk zwanger zou zijn en dan zouden hun dit in het ziekenhuis aanpassen maar omdat ik al veel verder was dan gedacht, heeft een van mijn kindjes het in de vierde maand niet kunnen bolwerken en is overleden, dus dames als je medicijnen gebruikt laat dit dan van te voren aanpassen en ga niet zomaar op het advies van een gyno af, mijn andere kindje een dochter van nu bijna zes maanden is afgelopen mei geboren en met haar is alles goed gegaan gelukkig maar toch... het hadden er twee moeten zijn.

groetjes Bianca

Terug
Bovenaan