Zwanger van de derde!

A

Anoniem

Guest
Jeetjemineetje,

Na toch wel een tijdje discussieren hebben we vorige maand besloten voor een derde kindje te gaan, en nu, amper 4 weken verder is het al zover! Zwanger!

Bij ons tweede kindje was het meteen raak, maar wij hadden echt niet gedacht dat dat weer zou gebeuren, bij de eerste duurde het namelijk 5 maanden....

Het moet even bezinken hoor....  Ik ben er toch een beetje van ondersteboven, maar wel heel blij!!

groetjes franka

Gefeliciteerd meid LEKKER SNEL!! een hele gezonde zwangerschap gewenst en succes met de kids thuis natuurlijk die krijgen een brusje!!

Wij gaan ook voor de tweede ben benieuwd hoe snel het deze keer gaat, de eerste was binnen ronde 1 dat verwacht ik eigenlijk nu helemaal niet op een of andere manier..

Gefeliciteerd! zalig toch dat het zo snel mag lukken, maar ik begrijp je wel hoor, van de 1e was ik meteen zwanger, terwijl we ons toen voorbereid hadden op minimaal een half jaar, bij de 2e was het met 2 maanden raak en nu ben ik onverwachts zwanger van de 3e,..hartsikke leuk maar toch wel even wennen.

laat het even bezinken en geniet er vooral van!

liefs janneke

gefeliciteerd meis!

Ik heb vanmorgen getest, ben nu 14 dagen overtijd, en vanmorgen was er een heeeeeel vaag streepje te zien op de test!
Mijn man blijft voorzichtig en zegt dat ik met z'n vaag streepje niet zwanger kan zijn, omdat bij de andere 2 kinderen ( ja ook voor ons is het de 3e) de streep overduidelijk was! Maar toch denk ik dat ik wel zwanger ben......
Nog even afwachten over een paar daagjes ga ik nog een test doen

Geniet van je zwangerschap meis!
Hopelijk heb je een goede zwangerschap en geen loast van kwaaltjes.

wat voor geslacht hebben jou 2 kinderen?

Liefs Sonja

Lieve meiden,

Gefeliciteerd met de zwangerschap van jullie derde kindje. Ik wens jullie allemaal een hele voorspoedige en een gaaf en gezond kindje toe! Zelf ben ik sinds 9 maanden de trotse moeder van 3 jongens (5, 3 en 9 maanden) en ik kan jullie vertellen dat het fantastisch is, en echt 3x heel veel genieten. Ik heb wel de mazzel dat de jongste een erg makkelijke baby is en kan er daardoor dus ook dubbel van genieten, echt een schatje.

Groetjes,
Liene

Terug
Bovenaan