Zwanger van de derde!!!

Hoi dames,

Ik ben er sinds donderdag achter dat ik zwanger ben van de derde uk!!! Heb een zoon van net 3 en een dochter van 16 maanden.

Ben helemaal in de wolken, maar ook erg bang. Heb al 3 miskramen gehad ( twee tussen mn oudste en jongste, 1 in oktober, ik was toen aan de pil en ben toch zwanger geworden, uitgelopen in een mk) nu na 7 pogingen toch weer zwanger!!

Hebben jullie al kwaaltjes? Ik ben koud en misselijk en slaap erg slecht!!

gefeliciteerd meid!!!

ik had dezelfde kwaaltjes al jou, koud, misselijk (24 uur per dag) en misselijk.
maar ben inmiddels 9 weken en het gaat steeds beter op het koud zijn na!

ik kan me vooorstellen dat je bang bent, heb voor deze zwangerschap ook weer een miskraam gehad. het blijft spannend meid.. succes met wachten!!

liefs

Gefeliciteerd!!!!

Ik heb helemaal geen kwaaltjes. Bij de zwangerschap van mijn dochter, wel toen was ik heel erg misselijk. Het maakt me erg onzeker dat ik nu helemaal niks voel. Hopelijk is alles wel goed, dan ben ik natuurlijk wel weer blij dat ik geen kwaaltjes heb:)

dit is gewoon een jongen! hihi
alle zwangerschappen zijn anders hoor, bij de 1e 2 nergens last van gehad.. en de andere 2 dus wel!!

liefs

Ik heb bij de eerste nergens last van gehad werd een jongen, tweede zwangerschap ook niet, werd een mk. derde zwangerschap wel heelerg, werd een missed abortion, vierde zwangerschap ben ik 7,5 maand ziek geweest, van de test tot de bevalling werd een meiske. 5de zwangerschap was niet geplanned door de pil heen. was misselijk en moe, test was posi, meteen met de pil gestopt en begon meteen te vloeien. nu de 6de zwangerschap wel wat kwaaltjes, maar nog laaaaang niet zo heftig als bij mn dochter!!

We komen er als het goed is over ruim 7 maanden (geplande ks met 37 weken )achter. we willen het niet weten wat het word.

Hier het zelfde verhaal:eek:nwijs moe, koud en misselijk
Maar van de andere kant vind ik het ook wel fijn omdat het men eerste is... heb ik wel het gevoel dat t goed zit.. maar zeker weten doen we het nooit

Terug
Bovenaan