zwanger van de eerste

Joepiee!! Ik ben zwanger! en al wel 6 weekjes!! heb over 2 week mijn eerste echo! zoals het nu lijkt ben ik uitgerekend op 26 mei!
Voor iedereen in de mamaclub mei 2011, van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!

Zal me even voorstellen;
ben 24 jaar, woon in Drenthe.
Woon hier samen met mijn vriend (25 jaar) en werk in de verst. gehandicaptenzorg.

Groetjes Angel2009

Van harte!!!

Wij zijn de 25ste uitgerekend. Spannend he?!!

Wij hadden vandaag al een echo omdat we niet wisten hoever we al waren. ik dacht 10 weken (helaas niet hihi) 27 okt hebben we onze 2de echo!! Ik kan niet wachten!!!

Tot gauw

Leuk dat we elkaar zo via mamaclub mei tegen komen :)
Wel leuk omdat we allemaal bijna net zo lang zwanger zijn!
@maaike: heb je ook het hartje gehoord/gezien?
@toverfee: ook jullie het hartje gezien/gehoord? Jij dus ook 6 week...
@ Suto: heb je al buikje? Begreep dat als je meerdere kids hebt, je buikje al sneller te zien is!

@ Allemaal: hoe lang zijn jullie bezig geweest om zwanger te worden? Ik 1,5 jaar...uiteindelijk hormonen moeten spuiten! erg apart...heb al die tijd nooit 1 goed eitje gehad...tot afgelopen keer dus! Dus eigenlijks in 1x zwanger...heeft alleen 1,5 jaar geduurd dat ik echt een eitje had!

Groetjes!

Hey,

Van harte! Welkom bij de club! Spannend allemaal hè? Maar ook van proberen te genieten hoor!

@Toverfee: hoe kan het dat je dacht dat je 10 weken was? 4 weken verschil is zoveel! Had je een onregelmatige cyclus?

Terug
Bovenaan