Zwanger van de tweede en geen pijnlijke borsten!

Ik ben nu dik zeven weken zwanger van de tweede. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik enorm veel last van mijn borsten, met name tijdens de eerste drie maanden. Ik heb mijn zoontje vier maanden borstvoeding gegeven. Nu ik (nog maar pril) zwanger ben van nummer twee, voel ik mijn borsten helemaal niet. Is dit herkenbaar voor iemand? Het is dat de test van moeders voor moeders positief was, ik voel me zo anders dan tijdens de eerste zwangerschap. Behoudens de moeheid en het af en toe wat misselijk zijn, heb ik geen klachten.
Alvast bedankt voor jullie reactie,
 
Ik herken het helemaal!! Ik had ook erg gevoelige borsten en heb daar nu geen last van.
Vandaag voor het eerst het hartje gehoord en vorige week een echo gehad dus we krijgen echt een tweede.  Succes met je zwangerschap.
 
Hoi,

Ook ik ben van de 2e in verwachting. Heb totaal geen last van mijn borsten, maar ik had dat bij de 1e ook helemaal niet!

wel ben ik moe en probeer me daar net als bij de eertse niet teveel tegen te verzetten en sinds vorige wk doe ik 's middags een dutje als de kleine sl;aapt. heeeerlijk!!!!

1e keer was (na de moeheid, ongeveer met 15 wk) een super zwangerschap en hier hoop ik ook nu heel erg op!!

groetjes Rianne
 
Terug
Bovenaan