zwanger...van de tweede...spannend weer!!!

even voorstellen..
Ik ben de mams van lars en net weer zwanger van de tweede!!!
Vijf weekjes pas hoor, maar toch leuk.
Heb al twee testjes gedaan en testte positief, maar voel nagenoeg niks aan mijn lijf.
Het enige opmerkelijke is, dat ik me al een buik heb...jemig..is dat normaal zo vroeg bij een tweede????
Ik heb al eens eerder een miskraam gehad en heb toen veertien weken doorgelopen zonder dat ik iets merkte dat het er fout zat...
Ben dus weer gematigt positief.
Volgens vele berekeningen zou mijn uigerekende datum, dus rond 20 augustus worden.
Was ik nou maar eens misselijk, want dan merk je nog iets....
Vorige keer niet meegedaan aan een forum, leek me nu wel eens leuk, want met een tweede shijnt het toch al allemaal zo anders te gaan.
Verheug me op jullie verhalen...

groetjesss

Allereerst GEFELICITEERD!!!!
Leuk zwanger van de tweede. Ik ben nu ook zwanger van de tweede. Charlotte is nu 2,5 en zal net 3 zijn als de kleine geboren wordt. Ik ben uitgerekend op/rond 19 augustus.
Lekker gaan genieten nu ookal is het een spannende tijd.

gr Linda

Hoi hippyentico,

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd en welkom hier :)

Je bent niet de enige die niet misselijk is hoor hahaha, ik ben nu zwanger van mn 3e kindje en nog nooit misselijk geweest. Is juist een voordeel niet dan? Dat je niets merkt dat zegt weinig hoor. Lees het forum maar en zie dat je niet de enige bent. Er zijn aardig wat vrouwen hier die hetzelfde hebben gezegt. Ik voel bijna niets is dit wel goed? hahaha. Ja hoor dit is ook gewoon goed. Natuurlijk zijn er ook velen misselijk. Jammergenoeg voor hun want dat is geen pretje lijkt me.

Heej geniet van je zwangerschap he.

Groetjes van Petra

mijn zoon word in mei 3 ..en dan in aug de tweede als het goed is.
Over dat niet misselijk zijn, ik snap wel hoor dat je blij moet zijn dat je niet misselijk bent, maar ik voel toch liever iets dan niets.
Op dit moment is het bij ons de ziekenboeg.
Zoon, aan de antibiotica...mama alleen maar aan de vitamines, want als zwangere mag je natuurlijk niks...
Dus we zijn lekker zielig allemaal...hahahahhaha
Bedankt al   voor jullie reacties...iedereen natuurlijk ook van harte met de zwangerschappen...

hoi hippyentico
gefeliciteerd met je zwangerschap.
ik ben ook zwanger van de 2e en bij mij begon mn buik ook meteen te groeien hoor.ik ben nu 8 weken en heb al echt een buikje.maar ook wel veel vetjes hoor.ik heb namelijk vreselijk veel honger.en gruwelijk misselijk.dat gun ik echt niemand.maar het neemt inderdaad wel een stuk onzekerheid weg ja.maar bij mn zoon was ik de eerste 7 weken ook niet misselijk en daar was ook alles goed bij.dus het zegt allemaal niks.maar na een vervelende ervaring is het niet gek dat je onzeker bent.hopelijk kan je toch genieten en heb je snel een goede echo!!
groetjes karin

Ben ook zwanger van de 2e. Ben 15 augustus uitgerekend. En heb een zoontje van 7 maanden. Deze is dus 1 jaar en 3 maanden bij de geboorte.

Ben bij de vorige zwangerschap helemaal niet ziek geweest. Maar heb nu al moeten overgeven. Wist al dat ik zwanger was voordat ik de test had gedaan.

Hoop dat alles net zo voorspoedig loopt als met mijn 1e zwangerschap.

Groetjes anita

Terug
Bovenaan