<p>Hi! <br />oh help, het is zo ver: ik ben zwanger van de tweede! <br />Er gaat zoveel door me heen. En ik geloof dat ik even wat van me af moet schrijven. <br /><br /></p><p>In februari 2019 zijn wij, na 2 miskramen, ouders geworden van een gezonde dochter. Ze is een heerlijk vrolijk meisje. <br />Mijn wens was altijd om ongeveer 2 jaar tussen de kinderen te hebben zitten. Maar ik had er dus even niet bij stil gestaan dat je dus al 9 maanden eerder dan bezig moet zijn met de volgende zwangerschap? </p><p>voor 3 weken terug hebben mijn vriend en ik naar elkaar uitgesproken dat we er voor gaan en dus anticonceptie aan de kant doen. Niet wetende dat het zo snel raak zou zijn! <br />We hebben net een huis gekocht waar we in september de sleutels van krijgen. Hoe ga ik hoogzwanger verhuizen?<br /><br /></p><p>ik ben dolgelukkig, voel me goed en besef me dat er veel stellen zijn die er langer over doen. <br />maar ik ben ook een beetje bang. Wat als dit weer mis gaat? Hoe doe je dat, 2 kinderen verzorgen en opvoeden? Is het nog wel te combineren met onze banen(hij werkt savonds en komt snachts thuis)? Hoe zal de familie reageren? <br />In oktober hebben we 2 kindjes onder 2 jaar?? en ik maak me nu al zorgen?</p><p> </p><p>Veranderd de komst van een tweede echt zoveel? </p>