Zwanger van de tweede

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik ben er afgelopen vrijdag achtergekomen dat nummer 2 eraan komt.
Mijn zoontje wordt volgende week 1 jaar, we zijn in totaal ongeveer 4 jaar bezig geweest voor hem en nu komt de volgende al.
Het was eerst wel even schrikken maar nu we eraan gewent zijn vinden we het wel heel erg leuk.

Al het goed is ben ik nu pas 5 weken zwanger dus nog erg pril, volgens onze berekeningen zijn we 29 januari uitgerekend.

Liefs Belinda.

Gefeliciteerd, geniet van je zwangerschap...
en welkom op het forum!
groetjes Ciske (21 weken)

Hoi Belinda,

Heel erg gefeliciteerd met je nog prille zwangerschap,hopelijk komt alles goed en wat leuk dat je na een jaar alweer zwanger bent,ikzelf ben zwanger van de eerste nu en wil ook daarna snel weer zwanger worden...

lfs nice(28 weken zwanger)

Hoi Hoi,

Allereerst van harte gefeliciteerd meid. Het is heel erg leuk hoor om zo kort op elkaar kinderen te krijgen. Ik heb precies hetzelfde, alleen was mijn dochter 5 ½ maand toen ik erachter kwam weer zwanger te zijn. Ik moest ook ff wennen aan het idee, maar na een paar dagen helemaal enthousiast, nu wil ik je niet aan het schrikken maken, maar bij de eerste echo bij vk kwamen we erachter dat we zwanger zijn van een tweeling, wat een grap he. Ook hier moest ik het even op me laten inwerken, maar weer na een paar dagen helemaal blij met dit wonder. Ik zeg altijd maar zo: Het is beter een kind te krijgen dan er een te verliezen.

Geniet van je zwangerschap
Groetjes Rossi46 16w5

Hallo Belinda,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Wij hebben ook bewust gekozen om de kinderen snel achter elkaar te krijgen.

Mijn meiden zijn 6 en bijna 5 en verschillen 1 jaar en 3 maanden.

Mijn zoontje is vandaag 8 maanden geworden en ik ben nu 7 weken zwanger van de vierde.

De kinderen hebben zoveel aan elkaar als ze opgroeien. Het is echt
geweldig om te zien wat voor band ze hebben. Net een tweeling. Dus ik
hoop dat het bij deze ook weer zo uitpakt.

En bij jou ook!!!

Geniet er lekker van.

Groetjes,

Vanessa

Hoi!

Gefeliciteerd!!!
En gefeliciteerd alvast met de eerste verjaardag van je eerste kindje!!
Mijn zoontje word as vrijdag 1!!!
En ik ben (volgens eigen berekening) 31 januari uitgerekend.

Geniet er maar lekker van!!

Liefs, Larissa

Gefeliciteerd! Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik ook zwanger ben van de tweede, joepie, was niet gepland, wel een feestje!!

Onze eerste is ruim 4 als onze tweede geboren wordt (als alles goed blijft gaan).

Dit is echter niet onze keuze geweest. Wij hadden liever korter op elkaar gehad, maar ja de natuur moet ook meewerken he!

Ik zie nu ook de voordelen wel van een groter leeftijdsverschil, maar zeker ook de nadelen.

Het maakt ons nu eigenlijk verder ook niet meer uit, leeftijdsverschil, jonge/meisje. We zien het wel, als het allemaal maar goed gaat en wij eind dit jaar nog een prachtig 2e wonder hebben.

gr mama van MD

Terug
Bovenaan