Zwanger van de tweede

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik ben Loes, 22 jaar, moeder van Stijn (bijna 14 maanden) en zwanger van de tweede. Ik ben benieuwd naar andere zwangere meiden, hoe het bij hun allemaal gaat.
Ik ben bijvoorbeeld beniewd of ze zwangerschapskwaaltjes hebben of het al verteld hebben aan familie/ vrienden.
Nou ja of gewoon zomaar even om je verhaal te delen.....
Ik vraag me ook dingen af.....bijvoorbeeld; je mag toch niet tillen tijdens je zwangerschap? Hoe doe je dat dan als je al een kind hebt.... Is dat dan niet heel erg?
Nou ja zo zijn er nog wel meer dingen om over te hebben....

Groetjes Loes

hoi,
Proficiat met je zwangerschap geniet ervan!
Ik ben ook zwanger van een tweede wondertje,als alles goedgaat ben ik uitgerekend rond 3 januari 2009,ik weet niet zeker of ik een januari moeder wordt aangezien mijn cyclus wel eens verschilt van 40 tot 45 dagen,ik kan daarom   pas zeker weten als ik een termijnecho heb gehad.
Ik ben superblij want we houden dit echt heel erg graag!

Liefs, Bernice

Hoi,

Ik ben linda en ben 28 jaar. Ook ik ben zwanger van nr. 2. Ik heb een dochter met de naam Femke en zij is nu 14,5 maand oud. Ik ben nu waarschijnlijk 10 weken en 2 dagen zwanger. Volgende week krijg ik een echo. Ik kan misschien ook wel iets verder zijn.

Ik heb weinig kwaaltjes mbt deze zwangerschap. Ik ben alleen meer moe als de 1e keer. Maar ja er loopt er al 1 rond he! Verder werk ik er ook bij als zelfstandige dus   het is allemaal druk.

Ik neem op tijd rust ( als Femke slaapt)
Je mag best wel iets tillen. Je kan je kind altijd oppakken. Je moet alleen wel een goede houding aannemen.

Iedereen weet t bij ons al. Maar ik heb al echt een buik en die kan ik nu niet verstoppen he!

Verder wil ik jullie feliciteren met deze 2e zwangerschap.

GR linda

Hi Loes
Ook wij zijn van onze 2e in verwachting, onze 1e Marit is nu 18 mnd. En ik ben nu 21+2 wkn zwanger. Ik heb bij deze zwangerschap juist meer kwaaltjes, nog misselijker, nog meer last v zuuroprispingen. Alleen heb ik er nu tabletjes voor gekregen, en die had ik bij de 1e niet. Nu is t wel over hoor, sinds een week of 5/6 kan ik heerlijk van mn zwangerschap genieten. Ik ben wel minder moe als bij de 1e. Ik vergelijk de zwangerschappen ook maar niet, want dat maakt niks uit. Als je een andere zwangerschap hebt als bij de 1e dan wil niet zeggen dat je dan een ander geslacht zal krijgen.
Maarre geniet lekker van je zwangerschap!!!!
Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan