zwanger van de tweede

hallo allemaal
ik ben nu 17 weken van ons tweede kindje, we hebben al een prachtige dochter van 22 maand.
maar ik weet wel deze zwangerschap verloopt heel anders dan de eerste, toen ik van onze dochter liep had ik verder weinig klachten alleen moe en misselijk in de eerste drie maand maar verder niet echt.
nu heb ik af en toe als ik teveel heb gedaan al wat last van mijn buik dat die strak aanvoelt en sinds vandaag een stekende pijn links onderin mijn buik, weet niet wat dit is, iemand misschien een idee??? het is vooral wanneer ik wat gedaan heb.
als het zo blijft misschien maar even bellen met de verloskundige.

ja als ik daarna even niets doe is het idd weer over of in ieder geval een stuk minder, heb er s nachts ook nog wel eens last van wanneer ik me omdraai in bed

Hi trotse mam
Ik ben nu 19 wkn zwanger van de 3e en deze zwangerschap is ook anders als van de andere 2. Ik heb al een dochter en een zoontje, en die waren al snel heel druk. Terwijl ik bij deze bijna zit te wachten tot ik een schopje voel. Ze worden nu wel duidelijker, maar het is toch anders als bij de andere 2.

Hooi troste mam, welkom hier.
Ik herken je 'klachten' wel hoor. Ik moet dan rustig aan doen van mijn vk. Maar idd heb het ook in bed als ik op mijn zij wil draaien. Soms moet ikdan echt op me rug blijven. Zal idd wel bandenpijn of hardebuik zijn.

hallo.
trotste mam.
ik ben ook zwanger van de 2e
en ik vind ook dat mijn zwangerschap anders is dan de 1e
zoals ik heb meer puistjes maar dat verscheelt ook weer per vrouw elke vrouw is weer anders hihih:p
ja daar heb ik ook soms wel is last van maar is niet egt om je iets zorgen te maken denk ik
en als het elke dag gebeurt moet je is je verloskundige opbellen hoe of wat
zelf ben ook niet zo ecper haha
groetjes

Hai trotse mam,

Dit is mijn eertse zwangerschap maar herken wel wat je schrijft. Zelf heb ik ook last van stekende pijn links onderin mijn buik, maar dan alleen 'savonds als ik op de bank lig of in bed lig, de VK zei dat ik dan teveel gedaan had die dag en dat je met terugwerkende kracht voelt dat het eigenlijk iets teveel was...

Ze gaf aan dat ik naar mijn lichaan moet luisteren en dan toch maar iets rustiger aan moet doen, wel erg lastig omdat ik op het moment zelf niet voel dat ik eigenlijk moet rusten.. maar verder kon het geen kwaad voor de kleine zei ze.

Liefs Jennifer

Terug
Bovenaan