zwanger van de tweede

hallo,

Ik heb woensdag de test gedaan en daar bleek uit dat ik zwanger ben,weer sneller gegaan dan we dachten.
Wel fijn natuurlijk,maar toch ook weer de onzekerheid!!
Bij de eerste zwangerschap na 9 weken een miskraam gehad,hoop dat nu niet weer te hebben.

hopen dat de 12 weken snel om zijn.

gr

Hoi Hoi

Wat spannend allemaal weer he. Ik heb donderdag de test gedaan en ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger uitrekendatum 9 mei. Wel erg grappig want 10 mei is onze huwelijksdag.

Vervelend dat je een miskraam hebt gehad, deze keer gaat het vast goed. Bij mij is het ook me 2e zwangerschap me dochtertje is nu 2,5

Groetjes Priscilla

gefeliciteerd priscilla,

is wel leuk als je er al eenje hebt.

Gisteren zegt ze uit het niets mama je hebt een babay in je buik hij is een beetje dikker.Maar ze weet het nog niet want die klets alles meteen aan iedereen door.
Ik zeg dat kan helemaal niet.Jawel zegt ze hij is echt dikker.

Wel grappig,wanneer vertel je zo'n meisje dat ze een broertje of zusje krijgt,ze is echt zo'n kletskous.
Dat vind ik wel moeilijk het liefste zeg ik het meteen.

Ik had het niet zo moeilijk met de miskraam voor mij was het op dat moment heel belangrijk dat ik zwanger kon worden.

Geniet maar lekker van dat kleine wonder in je buik.

Ik snap dat je nu voorzichtig bent met vertellen.
Ik heb het nu niet stil gehouden meteen verteld ook tegen me dochtertje. Ze weet dat mama een baby in de buik heeft.

Maar komt miss omdat ik nog erg veel last heb van me ex al 2 jaar en daardoor erg blij ben dat door alle stress toch is gelukt om weer zwanger te worden, daarom mag het iedereen het al weten, ben gewoon te blij haha

Hoi,

Ja begrijpelijk ik kan het ook moeilijk voor me houden maar probeer toch nog even.

Zolang als het ons lukt want wij zijn ook super blij.

Mijn vriendin en broer en schoonzus weten het wel al.

hoi,

Ik zelf weet ook net pas dat We zwanger zijn!.(5wkn.), naar drie jaar lang proberen.
Dol gelukkig, maar erg onzeker willen we het ook aan de familie en vrienden vertellen
Voorlopig houden we nog ff voor ons zelf, zo bang dat er nog wat mis kan gaan,
de hele dag krampen in de buik en roze afscheiding,
hoop dat het gauw voorbij is!

hoi anja,

Dat kan ook iets met het innestelen te maken hebben,niet te druk over maken maar gewoon genieten dat je zwanger bent.Die buikkrampen kunnen ook de baarmoeder zijn die je voelt en als je het echt niet vertrouwd kun je altijd contact opnemen met de vk of huisarts.

Gefeliciteerd in ieder geval en welkom bij de mei mama's.

Terug
Bovenaan