Zwanger van de tweede!

Hallo allemaal!

Ik ben een moeder van 31 jaar. Mijn zoontje Nick wordt deze week 11 maanden. Toen ik na 9 mnd stopte met de borstvoeding begon het eigenlijk alweer te kriebelen en mijn man en ik besloten voor een tweede kindje te gaan. Dat het alweer zo snel raak zou zijn hadden we niet durven hopen. Ik heb vorige week maandag een test gedaan en ik blijk weer hartstikke zwanger! Als het goed is ben ik nu ruim 5 weken. Ik vind het heerlijk, maar natuurlijk ook best wel weer spannend. Vooral die eerste 3 maanden is het natuurlijk heel erg afwachten of het allemaal goed blijft gaan... Als het allemaal goed gaat ben ik rond 2 november uitgerekend, een novembermama dus!
 
Van harte gefeliciteerd!!
Wat leuk dat jullie al een kleintje hebben:) En die nu een broertje of zusje mag krijgen, erg leuk!
Ik ben 24 en zwanger van de 1e, ik ben denk ik in de eerste week van nov uit gerekend. Ik weet het niet precies want ik ben na mijn miskraam in januari meteen weer zwanger geworden. Ik mag 15 maart voor de eerste echo:)

Liefs
 
gefeliciteerd..hartstikke leuk..ik ben 30 en ben ook zwanger van de 2e..heb al een dochter van 4 uit een eerder huwelijk.dus nu een kindje van mn vriend en mij samen, wat mn dochter natuurlijk ook heel leuk gaat vinden..word wel een 2e moedertje!!
ik ben nu 4+5 en rond 8 nov uitgerekend.helaas mag ik pas 3 april naar de gyn.
wanneer mag jij naar de vk?
 
Ik mag 11 april voor het eerst naar de VK ,ze maken dan ook gelijk de eerste echo. Duurt lang dan nog hè?
@Elize, mss een beetje brutale vraag ,maar om welke reden moet jij naar de gyn ipv VK?
@Renate, met hoeveel weken heb je een miskraam gehad? 15 maart schiet al wel op! Spannend hoor!

Ps mss dat de antwoorden van bovenstaande vragen al wel te vinden zijn hier, ik ga me even inlezen ;-)

Bedankt voor jullie welkom!
 
duurt zeker nog lang, vooral omdat ik 2 feb een miskraam heb gehad, en toch wel beetje angstig ben, hoewel het allemaal nu wel gunstiger is, medicijnen veranderd,niet meer midden in een verhuizing/geklus,optijd aan de foliumzuur begonnen etc.
maar was zeer verdrietig.
ik ga naar de gyn omdat ik de ziekte v crohn heb.met mn dochter is ook alles via de gyn gegaan en int zh bevallen met medische indicatie..ik krijg 3 april ook meteen mn termijnecho!
 
@Elize, :-( ziekte van Crohn is best wel heftig, toch? Heb je daar veel last van?
@Renate, wow, dat is snel gegaan zeg! Wel fijn voor je om weer zo snel zwanger te zijn. Kan me goed voorstellen dat dit voor jou een extra onzekere periode is....
 
Terug
Bovenaan