zwanger van de tweede!

Hallo allemaal,

wil iedereen een fijne zwangerschap wensen!
Ik ben vandaag 13 weken en 2 dagen zwanger van de tweede, mijn eerste kindje is in december 2011 geboren! dus er zit dadelijk een jaartje tussen onze twee kinderen! wat natuurlijk heel erg leuk is, maar ook vermoeiend zo in het begin van de zwangerschap! hoop dat de moeheid snel weer weg gaat, al had ik daar mijn vorige zwangerschap last van tot het eind!

groetjes sandra

Hey sandra!

Gefeliciteerd!!! Wat leuk dat je hier nu ook komt meekletsen. Ik ben nu 12 weken en 4 dagen zwanger van de tweede. Mijn eerste kindje is ook van december 2011!!! Zit jij ook bij die club want je naam komt me niet meteen bekend voor?
Maar eh, lijkt het jou ook niet een beetje pittig dadelijk twee baby's ha ha. Ik vind het wel spannend! Bij ons was de zwangerschap een grote verrassing, dus moest wel even wennen. maar nu heeeeel erg blij. Ik weet al dat ik weer een meisje krijg, dus vind het super!

Liefs

aah super! gefeliciteerd!
nee was geen lid van de december 2011 club,
ja idd het lijkt mij ook goed pittig met twee van ukkies, bij ons was het ook een grote verassing, maar wel een leuke verassing, even wennen natuurlijk maar aan de andere kant ook wel echt super leuk en ze zullen dadelijk ook veel aan elkaar gaan hebben samen! leuk dat je weer een meisje krijgt, ik mag nog even wachten tot de 20 weken echo en dan weet ik wat ik krijg! ben wel heel benieuwd, heb je niet afentoe dat het nu al afentoe zwaar is? en dan is baby 2 er nog niet eens haha

hey meid

gefeliciteerd! leuk dat je je bij ons voegt. ik ben nu 16 weken en 5 dagen zwanger van de eerste.Het wordt een meisje. zal wel pittig worden voor je maar idd wat je zegt ze zullen veel aan elkaar hebben straks!

liefs xxx

Hai Sandra,

Welkom bij de club en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Leuk hoor, 2 kleintjes achter elkaar. tsja....druk? Dat heb je nu ook wel ;-) Hoop ook dat je vermoeidheid gauw over gaat maar de meeste van ons hebben er nog wel last van hoor. Gewoon aan toe geven, mits dat lukt en kan.

Ik ben in verwachting van een 1-eiige tweeling (jongens) en dit zijn onze eerste kindjes. Ben nu 16+5 dagen.

Geniet ervan meid. Liefs Lynn.

Hey Sandra,
Ik ben dus niet de enige waarbij de megavruchtbaarheid na de bevalling zich onverwachts heeft aangetoond, ha ha
Ik had de mazzel dat gister bij de 12 weken echo het geslacht goed te zien was :).
Laura slaapt nog 2 keer per dag, dus daar maak ik ook gebruik van door even te gaan liggen. Voordeel van nog zo'n kleine te hebben, ha ha.
Heb jij al enig idee wat je gaat nemen als kinderwagen. Ik ga er van uit dat mijn kleine dan echt nog niet kan lopen, dus een leuke duowagen zal wel een vereiste zijn.
. Wennen he? Ik was er echt totaal niet mee bezig. Ben benieuwd hoe ik het dadelijk allemaal ga doen :). Maar goed, er zijn ook mensen die een tweeling krijgen en die kunnen het ook! Wrs nog pittiger (sorry Lynn!!!). En wat je zegt, ze zullen echt heel veel aan elkaar hebben.

Liefs

Hey gefeliciteerd met de verassing en welkom bij de club!

Ik ben dik 16 weken nu. Volgende week weten we officieel wat het word. Tot nu toe wat er te zien was een meid. We hebben al een zoon, en nog een jongen erbij zou echt super zijn. Maar met een meid erbij is de balans wat eerlijker hihi.

Geniet van je zwangerschap, en hoop dat je vermoeidheid snel weg is!

Liefs

Gefeliciteerd, leuk zo kort op elkaar. Mijn eerste drie kids zijn ook kort op elkaar. De oudste was net 2 toen nr 3 werd geboren. In twee jaar drie kids dus. Ik had er bewust voor gekozen. En ik vond het totaal niet druk. Ze zijn alle drie verschillend maar ik had ze alle drie tegelijk een dutje doen, was in nog geen twee jaar klaar met zwemles, ze waren kort achter elkaar uit de luiers. Nu gaan ze nog steeds te gelijk naar boven naar bed. Heerlijk die tijd.

Ik ben nu ruim 15 weken en ik krijg een meisje. Dit is 100% zeker vanwege een chromosomentest. Dus geen twijfel van misschien is het toch een jongen.

Terug
Bovenaan