Zwanger van de vierde!!

Hoi  Aanstaande mama`s!

Als eerste van harte met jullie prille zwangerschap! Spannende tijden... altans dat vind ik. Ben ook veel onzekerder dan bij de vorige zwangerschappen. Zijn er meer die hier last van hebben? Ben een mama van 28 en heb dus 3 kids jongen van 7 meisje van 4 en jongen van 2 en nu dus zwanger van de vierde 8 weken 4 dagen. afgelopen don. echo gehad alles was goed! gelukkig, toch blijf ik het spannend   vinden. hoef pas met ruim 13 weken naar de vk. Duurt me eigenlijk te lang maar goed..... Hoop via dit forum leuke meiden te ontmoeten om gezellig te genieten van de zwangerschap en alles wat erbij hoort! Tot horens....

Hey hoi,

Harte gefeliciteerd meid geweldig toch!!!!
Leuk zo'n groot gezin!!!! En herken het wel het onzeker zijn heb dit zelf ook ben nu 7 wk en 3dgn zwanger maar ja ook best onzeker!!! Dit is mijn tweede zwangerschap we hebben al een dochertje van bijna 15 mndjes, ben ook 37 jaar dus niet echt de jongste moeder!!!!
Nou hoop dat alles goed blijft gaan voor je spreek je nog!!!!

Liefs Sandy

Hallo,

Ook ik ben zwanger van de vierde. Ik dacht dat mijn onzekerheid te maken had met de miskraam in december maar misschien komt het ook wel omdat het nu de vierde is, ik weet het niet. We hebben het natuurlijk wel een beetje drukker nu er al drie kindjes rondhobbelen, haha.
Ik heb een (autistische) zoon van 6, een dochter van 3 en een zoontje van 23 maanden.

Petra

Hoi hoi,
Gefeliciteerd en leuk dat je mee komt schrijven.
Ik ben nu zwanger van de tweede en ik ben ook zo vreselijk onzeker maak mijn man er volgens mij helemaal gek mee!
Vannacht vervelend gedroomd en dat samen met dat mijn buik niet echt groeit (tja ben pas 9 wkn maar toch) maakt me superonzeker. Ik kan me niet herinneren dat ik dit bij mijn dochter ook had vind het flink balen.
Morgen voor de eerste keer naar de vk en twee weken erna pas voor de echo duurt echt veels te lang voor mij maar goed we zingen die eerste 3 mnd wel uit.
Samen kunnen wel lekker over de onzekerheid blijven kletsen toch?

Hoi,

nou lekker om te lezen dat ik niet de enige ben.... Het is wel heel vervelend! Vreselijk dromen, buikpijn, beetje erg verdrietig kan gewoon niet echt genieten nog! Straks als ik die drie maanden voorbij ben en de vk ook het hartje heeft laten horen komt het wel goed maar nu.... Grrrr gek word ik van mezelf! Echt stom.... Ga lekker tegen jullie aanzeuren doen jullie het dan ook terug???? Zijn er veel van jullie die voor die screeningsecho met negen à 12 weken kiezen. Zo`n kansberekening tja ik vind het lastig en jullie?

Kusssss en we houden contact!

Heerlijk om te lezen dat ik niet de enkee ben die zo in elkaar zit hihi...
ben nu 6 weken zwanger van ons eerste kindje dus alles is ook nieuw...... allemaal onzeker en spannend.... maar ook heel onzeker, en mag wel over twee weken naar de vk, maar echo doen ze hier pas met 12 weken, dus dat duurt nog 6 weken..... Ik dat altijd dat de tijd van je eisprong naar je nod lang duurde, maar dit duurt veel langer!!!!
pfffff, maar ja we moeten toch gewoon wachten!!
Slaap slecht, veel dromen, dus dat maakt je ook niet echt stabieler zeg maar haha.
Ik zla ook blij zijn als ik het hartje heb gehoord, denk dat ik dan een stuk rustiger ben!!

groetjes, marieke

Terug
Bovenaan