Zwanger van een cryo blastocyste

<p>Dag Dames,</p><p>Ik had een vraagje.</p><p>Ik heb op 17juli een terugplaatsing van een blastocyste van 5-6dagen oud gekregen.           En mocht gisteren bloed gaan prikken, en blijkt dat ik zwanger ben met hele goede waardes.</p><p>Alleen door de enthousiasme ben ik vergeten te vragen hoeveel weken ik nu ben? Zouden jullie de berekeningen weten van een Cryo?</p><p>Alvast Bedankt! Meryem</p>

Normaliter rond de 14 dagen eisprong en bevruchting (na 1e dag ongesteldheid). Dus normaal gesproken is een blastocyt van 6 dagen oud rond die periode verwekt. Volgens officiele telling dan bijna 3 weken zwanger op het moment van terugplaatsen zou je denken. Omdat ze terugplaatsen rond het moment van waar de vrucht zou zitten bij een natuurlijke cyclus (en het baarmoederslijmvlies dan ook het meest optimaal is voor innesteling van de teruggeplaatste vrucht). 
Was tenminste bij mijn schoonzusje zo. Zij was op het moment van terugplaatsen twee weken plus leeftijd van de vrucht = aantal/weken dagen zwanger.
Hoeveel dagen zitten er na terugplaatsing en bloedwaardetest? Dan zou je nu 2 weken + 6 dagen + aantal dagen tot de eerste test = .... dagen/weken zwanger zijn.

Terug
Bovenaan