Zwanger van een derde, graag positieve ervaringen.

<p>Hi,</p><p> </p><p>ik ben nu ruim 15 weken in verwachting van ons derde kindje. We zijn er erg blij mee en hebben hier bewust voor gekozen.</p><p> </p><p>Nu zou ik heel graag ervaringen horen van mensen die ook een derde hebben. Heel vreemd, maar ik krijg regelmatig reacties van mensen die zeggen: waar begin je aan! Etc. (Leuk ook om te zeggen , het zit tenslotte al in mijn buik!).</p><p>Onze jongste zal rond de geboorte 4 zijn, dus ik heb ook geen peuter meer om me heen dan, wat ik bij de tweede wel had.</p><p>Ik zie ook meer beren op de weg dan voorgaande keren, zo vervelend! Het begin van de zwangerschap was al vreemd en toen liepen die testen ook een beetje raar, maar uiteindelijk is alles goed. Misschien komt het hier wel door.</p><p>Ook slaapt mijn jongste al sinds haar geboorte niet echt door en voel ik me niet optimaal door de zwangerschap. Hierdoor ben ik bang dat ik het straks niet aankan ofzo, zeker als je dus ook die negatieve opmerkingen over een derde erbij optelt.</p><p>Voor ons is het een enorme zegen! Dat het ons is gegund, nòg zo’n heerlijk kindje erbij.</p><p>Alvast bedankt!</p><p> </p><p>Liefs Janet</p>
 
Wat een rare opmerkingen. Gewoon super leuk toch? Ik ben zwanger van mn 2e, dus geen ervaring. Maar ben zelf wel de jongste van 3. Ook met wat leeftijdsverschil. Mijn broers zaten ook al op school toen ik geboren werd en mijn moeder vond het heerlijk. Nog lekker een kleintje thuis. 
Niets van aantrekken. Je gaat straks lekker nog 4 jaar knuffelen onder de schooltijd van de oudste! 
 
laat ze kletsen. 
ik ben ook net zwanger van een derde. en geniet erweer mega van. heus niet alles zal perfect zijn maar dat hoeft ook niet.
dikke kus
 
Jammer is dat he?! Ben nu zwanger vd 4e en dan zie je ze kijken ?? ach ja als je er 1 hebt hebben mensen ook commentaar... probeer er boven te staan! 3 is super leuk en gezellig! Door de week sta ik er grotendeels alleen voor met 3 kids en durfde zelfs voor een 4e te gaan ? 
mijn eerste 3 zijn in 2,5 jaar tijd geboren. Zijn nu 4,5 & 6. Sinds een paar weken zit de jongste dus ook op school... 
 
Waar bemoeien mensen zich mee! Vroeger was 2 kinderen echt weinig.
Wij zijn op dit moment zwanger van de eerste, maar beide hebben we altijd een groot gezin willen hebben. We hopen dan ook echt zo dat we hierna gezegend zijn met nog meer kindjes. Maar op het moment dat dat ter spraken komt reageren mensen ook echt bizar.
Geniet van je zwangerschap en er zullen tijden komen waarop je kinderen elkaar het huis uit vechten en dat je denkt pff waar ben ik aan begonnen haha, maar dat heb je ook met 2 kinderen.
Mijn schoonzusje heeft er 4 en het is echt zo leuk!! Als we dat zien en de verhalen horen ??.
Lekker genieten en laat anderen maar praten. Jullie leven! 
 
 
Mijn dochters waren tien en zeven toen de vierde kwam (derde kindje verloren bij 18w zwangerschap,dus op zich is ons vierde de derde toegevoegd aan ons gezin). Ik vind t heerlijk .ik heb overdag alle tijd voor mn nu al 20maanden oude kleine dame. Zo anders dan toen ik twee kids tegelijk thuis had. Ik steek sochtends lekker al mn tijd in aandacht voor haar als der zussen naar school gaan. Lunchen gezellig met zn allen en als der zussen weer naar school gaan, gaat de kleine der dutje doen en ik het huishouden en soms als ik erg moe ben ga ik ook lekker slapen. Als school dan uit is dan gaan mn grote meiden vaak buiten spelen en laat ik de kleinste zelf rommelen terwijl ik al voorbereidingen tref voor t avondeten. En na t avondeten heb ik alle tijd voor mn grote meiden als papa thuis is en met de kleine knuffelt. 
Enige minpuntjes: als 1 vd ouderen ergens naartoe gebracht moeten worden en de kleinste moet eigenlijk slapen. Maar ik maak daar niet zo een drama van . Dan slaapt ze maar gewoon wat later of in de kinderwagen. 
Ik wens je een fijne zwangerschap toe .
een tipje: elke week samen met je kids de groei vd baby in de buik doornemen. Vonden de mijne geweldig om te weten dat de baby nog maar zo klein als een mandarijn was of aan t eibde vergeleken werd met een watermeloen :)  
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Het lijkt mij geweldig drie kinderen!  En wat mensen zeggen tja.... dat vind ik soms echt ongelooflijk. Geniet van je zwangerschap en heel veel geluk gewenst! 
 
Terug
Bovenaan