<p>Hi,</p><p> </p><p>ik ben nu ruim 15 weken in verwachting van ons derde kindje. We zijn er erg blij mee en hebben hier bewust voor gekozen.</p><p> </p><p>Nu zou ik heel graag ervaringen horen van mensen die ook een derde hebben. Heel vreemd, maar ik krijg regelmatig reacties van mensen die zeggen: waar begin je aan! Etc. (Leuk ook om te zeggen , het zit tenslotte al in mijn buik!).</p><p>Onze jongste zal rond de geboorte 4 zijn, dus ik heb ook geen peuter meer om me heen dan, wat ik bij de tweede wel had.</p><p>Ik zie ook meer beren op de weg dan voorgaande keren, zo vervelend! Het begin van de zwangerschap was al vreemd en toen liepen die testen ook een beetje raar, maar uiteindelijk is alles goed. Misschien komt het hier wel door.</p><p>Ook slaapt mijn jongste al sinds haar geboorte niet echt door en voel ik me niet optimaal door de zwangerschap. Hierdoor ben ik bang dat ik het straks niet aankan ofzo, zeker als je dus ook die negatieve opmerkingen over een derde erbij optelt.</p><p>Voor ons is het een enorme zegen! Dat het ons is gegund, nòg zo’n heerlijk kindje erbij.</p><p>Alvast bedankt!</p><p> </p><p>Liefs Janet</p>