Zwanger van een derde :)

<p>Hoi , ik ben pril zwanger van een derde. Het is zeker gewenst en gepland. Aantal weken geleden hebben we een mk gehad( die zwangerschap was dus een verrassing) waardoor we het nog meer zeker wisten dat we nog graag een kindje willen.  Alleen ik vind het weer reuze spannend zeg. Ook omdat we er dan 3 hebben. Ik ben ook benieuwd hoe mensen gaan reageren omdat in “onze” omgeving 2 meestal de max is. Wij zijn zo blij! Hier nog meer dames zwanger van een derde en hoe ervaren jullie het? </p>

Wij zijn zwanger van de derde. We zijn in Feb 18 en 1 Maart 2019 ouders geworden. Beide keren een zoontje. Ze schelen dus een jaar en een paar dagen. Nu in jan 20 uitgerekend van zoon nr 3. Dus 3 kids in 3 jaar straks. Ik ervaar het beter dan de tweede zwangerschap. Nu ze 1.5 en 2.5 zijn zijn ze niet meer zo hulpeloos als toen ik vlak na de bevalling van zoon 1 alweer een positieve test heb. Ik vind het ook retespannend omdat ja, 3 kids onder de 3 is pittig maar we kijken er vooral naar uit.

Ahh gefeliciteerd!
Mijn dochters zijn 3.5 en net 1. Dus deze spruit komt iets sneller. Maar wij vinden dat niet zo erg. Eerder uit de luiers. Wij rekenen op een dochter idd ;) ik val van me stoel als het een jongetje zou zijn haha
Ik vind het ook spannend maar wordt idd e ht leuk. De oudste is dol op baby s dus dat wordt een leuke verrassing

Hier ook zwanger van de derde! Wij hebben een tweeling (meiden) van bijna 2, en nu 37 weken zwanger van ons 3e meisje. Ik denk dat het wel druk zal worden met 3 kleintjes, maar kan niet wachten tot ze geboren is! 

Terug
Bovenaan