Zwanger van een drieling

Hi! Samen met mijn partner zijn wij vandaag voor de eerste echo naar het ziekenhuis gegaan. Nu hebben wij te horen gekregen dat wij een drieling krijgen, we zijn echt in shock! (7wk+5dgn)

Is er iemand die ook een drieling verwacht? Ik kom graag met je in contact!
 
geen ervaring mee! maar wauw!!! via natuurlijke weg of medisch? want dit hoor je nauwelijks. gefeliciteerd !!! dat zal even moeten landen
 
Allereerst, van harte! Wat bijzonder zeg, drie in 1 keer ? Ik hoop voor jullie dat alles goed blijft gaan aangezien het nog allemaal heel pril is. Ik ben tante van een tweeling maar zelf dus ook geen ervaringsdeskundige.
Misschien kan je jezelf in de loop van de zwangerschap inlezen. Er zijn best veel handboeken te lezen over een meerlingenzwangerschap. Een goede voorbereiding is het halve werk. En dat is echt zo, zeker wanneer je meer dan 1 baby tegelijk verwacht. 
Ik ben zelf niet thuis in Facebook enzo maar ik weet wel dat er meerlingen pagina's bestaan. Van die besloten groepen waar moeders (en misschien ook vaders) in zitten die daar ervaringen delen, spullen verkopen voor meerlingen. Mijn zus maakt er zo nu en dan gebruik van!
 
Terug
Bovenaan