Zwanger van een tweeling en uitgerekend juli 2019

<p>Hallo allemaal, ik ben voor de 1e keer zwanger en uitgerekend in juli 2019. Pas geleden kregen wij te horen dat we een tweeling gaan krijgen. Omdat we zwanger zijn geraakt via IUI wisten we dat deze kans groter aanwezig was maar was het voor ons toch nog een grote verrassing. Zijn er hier meer aanstaande ouders rondom juli 2019 die een tweeling verwachten? </p>

Hey ja ik ook ! en nog een dame hier op het forum ook we hebben ook al een ander topic hierover. Ik weet niet of ik je erin kan taggen of iets zal eens kijken !

Hey Glitterbella! Ik ben inderdaad ook zwanger van een tweeling en uitgerekend in juli! Wanneer je op mijn naam klikt zie je berichten uit het andere tweeling bericht.  Hoe gaat het met jou veel ziek? Of valt dat mee, ik hoop voor je het laatste! 

Hoi glitterbella, we hebben een whatsappgroepje gestart voor vrouwen die zwanger zijn van een tweeling. Mocht je het leuk vinden ben je welkom om aan te sluiten. Stuur dan je telefoonnr naar dit mail adres: tweelingb@gmail.com dan voeg ik je daarna toe aan de app! Lijkt me leuk als je mee kan appen. 

Hoi dames! Wat leuk dat er nog meer dames zijn die in verwachting zijn van een tweeling! Ik heb net mijn telefoonnummer gemaild ?. Ik ben de hele dag door misselijk (gelukkig hoef ik niet over te geven, alleen maar steeds beetjes blijven eten) en ontzettend moe ?. Ik vind het best wel spannend allemaal ?.

HoihoiIk heb afgelopen vrijdag een echo gehad en ik ben ook zwanger van een tweeling. Ben uitgerekend op 29 juli. 

Hoi mirrie, gefeliciteerd!mocht je het leuk vinden stuur me maar een mailtje, wij zijn over op whatsapp. Klein groepje. :)tweelingb@gmail.com

Terug
Bovenaan