Zwanger van een tweeling maar 1 vruchtje verloren met miskraam.

Hallo,
13 aug laatste menstruatie gehad, 19 sept positieve zwangerschapstest.Helaas 29 sept. een miskraam gekregen, heb 2 dagen bloedverlies gehad.Omdat ik me zwanger bleef voelen, met de verloskundige overlegd dat ik alsnog een echo zou krijgen om te kijken of alles weg was.Tot onze verbazing zat er nog een vruchtje!! Dit was 1 week en 1 dag na de miskraam.Nu krijg ik a.s. vrijdag opnieuw een echo. Maar pff wat ben ik zenuwachtig.Ik kan ook nog niet blij zijn, want op de echo was verder ook geen hart activiteit te zien.Ook dacht ik zelf 8 weken zwanger te zijn maar dat bleek tot 6+2 dagen. het is erg verwarrend en mijn gevoelens vliegen alle kanten uit.Wel kindje verloren, maar misschien nog zwanger. En komt het wel goed? krijg ik a.s. vrijdag het hartje te zien? of loop ik steeds rond met een dood vruchtje.Ik voel me wel erg zwanger, en mijn buik groeit ook al behoorlijk ( this mn 2de)Zijn er mensen met vergelijkbare situaties?
 
Zelf niet gehad, maar was zelf eigenlijk een tweeling. En ook mijn schoonzus heeft er bij een tweelingzwangerschap 1 verloren en 1 voldragen. Het kan wel goed gaan. Succes en sterkte.
 
Mijn man en mijn zwager zijn allebei van een tweeling waarvan er eentje is afgekomen dus het kan zeker: -)
Probeer rustig te blijven... weet je wat het vervelende is? Je kunt er niks meer aan veranderen... ik duim voor je!
 
Oeh ik snap dat morgen dan nog heel lang duurt....:-| ik heb er zelf geen ervaring mee mr kan me denk ik wel voorstellen hoe je je zult voelen. Emoties en gedachten gaan makkelijk met je aan de haal als je niet oppast maar ook ik ken meerdere gevallen waarin er uiteindelijk 1 kindje kwam terwijl er oorspronkelijk 2 vruchtjes waren! Sterkte en alle goeds, ik duim dat je morgen dan toch dat ene ♡je zult mogen zien.
 
Vanmorgen bij de verloskundige geweest, en helaas. Vruchtje zit er nog wel. maar het is dus niet goed.Maandag naar de gyn en dan bespreken hoe nu verder. Tevens werd er een dubbele holte in de baarmoeder gezien en dat gaat dan ook onderzocht worden.Wel fijn dat ik nu duidelijkheid heb. maar nog wel erg veel verdrietBedankt voor jullie steun.
 
Terug
Bovenaan