<p>Hoi allemaal, Gisteren het superleuke nieuws gehoord dat we in verwachting zijn van een tweeling! We maakte er een paar weken geleden al grapjes over, vanwege de meer zwangerschapskwaaltjes in vergelijking met de zwangerschap van onze dochter. En toen opeens hoorde we het mooie nieuws van twee kloppende hartjes!</p><p>Nu word ik doorverwezen naar de gynacholoog, schijnbaar is dat gebruikelijk met een meerling zwangerschap.</p><p>De verloskundige vertelde ons dat het een eeneiige tweeling is, en dat ze op dit moment geen tussenschot ziet. En daar ging ik dan… los op Google. Stom.. nu spoken er allerlei verhalen door mijn hoofd en ben ik eigenlijk op zoek naar al jullie positieve verhalen, uit nieuwsgierigheid maar ook om me een beetje op te beuren. Ik wil natuurlijk wat van die roze wolk proeven… ?</p><p>En als de hartjes kloppen… is de kans dat het misgaat dan kleiner? (Natuurlijk bestaat de kans nog altijd, dat weet ik) Heeft iemand ervaring met een vanishing twin? Zijn jullie meerling zwangerschappen goed verlopen?</p><p>Ben heel benieuwd naar jullie verhalen. </p><p>♡ Renate</p>