Zwanger van een tweeling

<p>Bijkomen van de 8 weken echo....</p><p>Tijdens de inwendige echo waren er twee baby's te zien met een kloppend hartje. Ik was hier zo niet op voorbereid.</p><p>Meer dames zwanger zijn een tweeling??</p><p> </p>

Begrijpelijk dat het even wennen is maar een tweeling is echt heel bijzonder!! Spreek uit ervaring? heel veel succes met deze bijzondere ervaring!

Hier bijna 32 weken zwanger van een tweeling. Het heeft enkele weken nodig gehad dat het moest landen hoor. Het is ook wel weer heel bijzonder. De NVOM geeft veel info (nederlandse vereniging ouders van meerlingen)
Succes!

Hi dames,
Ik ben ook zwanger geweest van een tweeling. Ze worden nu alweer bijna 2. Het is pittig, maar als het je eerste kindjes zijn weet je ook niet beter. Het is ook zo leuk. Ik heb twee meiden. Ze hebben heel veel aan elkaar en krijgen ook overal heel veel aandacht. Dat zal je overal hebben, wanneer je met een tweeling aankomt lopen haha :) Mijn zwangerschap is verder goed verlopen, iedere controle was in orde, echter ben ik wel met 34 weken ingeleid, omdat beide kindjes niet meer groeide. Best even spannend, nog 3 weekjes in het ziekenhuis gelegen en daarna waren we eindelijk als gezinnetje compleet. 
Heel veel succes!

Terug
Bovenaan