zwanger van een tweeling!

Hallo allemaal,

Ik weet sinds 3 weken dat er niet één maar twee kindjes in mijn buik groeien!

Nou is het me opgevallen dat er (hier) weinig tevinden is over tweelingen,terwijl ik eigenlijk dubbel zoveel vragen heb! Zijn er meer mensen op deze site die hetzelfde ervaren, en het leuk vinden om te kletsen over van alles en nogwat...
 
Hallo team 28

Proficiat met de tweeling zwangerschap!
Ik heb het 2 jaar geleden allemaal mee mogen maken, ben ondertussen trotse mama van 2 vrolijke meiden van 16 maanden!!
Had ook ontzettend veel vragen, en maar weinig plaatsen waar ik echt het idee had dat ik zinvolle informatie/gesprekken kreeg.

Dus barst maar los met je vragen als je wilt!

Groetjes madelon
 
Hallo!

Ook hier sinds 2 weken bekend dat wij zwanger zijn van een tweeling!
Erg leuk nieuws, maar de vele vragen zijn erg herkenbaar!
Erg weinig mensen om ons heen ook die ervaring hier mee hebben, behalve 1 oom en tante maar dat is alweer zoveel jaar geleden dat die informatie al niet meer zo relevant is :(

groetjes, Lisanne
 
Ik kwam er 4 jaar geleden achter dat ik zwanger was van een tweeling. Het was een mooie ervaring om 2 mensjes te voelen ipv 1. Denk ik dan, het was mijn eerste zwangerschap. Inmiddels weer 5 weken zwanger, en nog geen idee of het weer double trouble word 😉



wat voor vragen hebben jullie?
 
Hadden jullie al vroeg door dat je in verwachting van een tweeling was? Mijn zwangerschapskwaaltjes zijn veel feller dan bij mijn vorige zwangerschap dus iedereen roept nu dat het wel een tweeling zal zijn. Het komt ook veel voor in mijn familie dus de kans zit er wel in. Moet nog een weekje wachten op de echo...:)
 
Wij krijgen ook een tweeling rond de kerst, eeneiig nog wel, maar er is inderdaad niet veel over te vinden. Ik heb wel twee boeken aangeschaft maar zou het leuk vinden om er verder met lotgenoten over te babbelen.. dus wie wil?
 
Terug
Bovenaan