Zwanger van ex vriend.

Beste Moeders/Andere lezers,

ik ben 22 jaar oud. ik ben in verwachting van mijn 2de kindje. ik ben zwanger van mij ex vriend waar ik 4 jaar een relatie mee had. Het laaste jaar van onze relatie liep helemaal niet lekker veel ruzie veel problemen met zijn ouders. Zijn ouders(Turkse afkomst)
accepteerde na 4 jaar ineens niet meer de relatie,omdat ik al een zoontje had van mijn vorige relatie. Veel ruzie's gehad hier over. Toen ik en me ex pas met elkaar samen woonde was ik ookal in verwachting dit werd door hem en zijn ouders gezien als iets dat echt niet kon. Ik was gedwongen tot abortus door zijn ouders en door hem.
Heel erg lang depressie geweest hierdoor uiteindelijk ging het wel weer met me ( Totaal geen steun van ex gehad). Nu woon ik al 1 jaar weer bij me moeder maar sliep nog wel bijna elke week bij me ex vriend het was erg gezellig altijd bijna geen ruzie meer.
Toen mijn ex besloot de huur op te zeggen zagen we elkaar ook minder. op 11 april deed ik een zwangerschaptest en ja hoor zwanger ik was in shok want zat aan de prik pil. De dag dat ik het testje had gedaan belde ik me ex op die kwam gelijk naar moe toen. ik was helemaal overstuur huilde heel erg maar hij trooste me van niet huilen ik dacht zal wel oke zijn, Niet dus na een week kon in naar de verloskundige om achter het aantal weken van de zwangerschap te komen ik ben nu dan ook 8 weken en 6 dagen zwanger. Mijn ex wil het kindje helemaal niet heeft dit mij ook via de app erg duidelijk gemaakt maar ik denk dat ik het kindje wil houden heb het hartje al horen klopen en alles maar me ex wilt echt niet hebbeb en heeft ook tegen mij gezegt al hou je het kind verneuk je mij toekomst en ik ben er alleen voor het kind en niet voor jou.
ik weet echt niet wat ik nu moet doen.

help

liefs

mimi
 
Ex gedag zeggen en volop gaan genieten van je wonder. Zijn houding zegt genoeg. Ook al het feit dat ze je eerder tot abortus hebben gedwongen. Zulke zijn geen knip voor hun neus waard. Je verdient een betere partner hoor!
 
Jemig weg ermee! Hij is er toch bij geweest dat dit gebeurde? En door de pil heem zwanger is gewoon helaas pindakaas voor hem maar ik denk dan het moet zo geweest zijn blijkbaar...en je bent vruchtbaar dat moge duidelijk zijn hahaha
Meid lekker voor jou en je kids kiezen! Ik heb in dezelfde situatie gezeten zwanger van mijn loser ex...kindje gehouden die is inmiddels 8 jaar ik zal heus niet beweren rozengeur en maneschijn maar ik vond het meevallen... je krijgt behoorlijk wat van de belasting als je alleenstaande mama bent praat anders met het Fiom als je het niet weet!
Ik zit nu te typen met mijn 7 weken oude dochtertje slapend op de arm daar heb ik 4,5 over gedaan om haar te mogen verwelkomen... voor mijn oudste dochter heb ik 5 jaar geknokt...dus abortus is een dikke grote nee bij mij tenzij iemand verkracht is of andere erge situaties...
Jij komt er wel! 1 ding laat hem niet erkennen heb ik ook niet gedaan en mijn huidige man heeft nu mijn dochter erkend beste keuze ever!!!

Succes
 
Bedankt voor het reageren op mijn erg lang verhaal. Heb vandaag ook gepraat met iemand van fiom die heeft mij ook erg goed geadviseerd. ik heb besloote om voor me kindje te gaan laat dit kindje niet van me afpakken dan maar alleenstaande moeder van 2 zijn. zal lastig worden maar komt wel goed dankje wel mama's. Sprak vandaag weer met me ex die dwingt me elke om een abortus te doen dus ik vandaag opzoeken.. kreeg gelijk een verschikelijk gevoel er bij. liefs mimi

 
Ik ben momenteel 23 en heb de afgelopen maanden bijna precies hetzelfde meegemaakt als jij. 4 jaar relatie achter de rug en na de breuk erachter gekomen dat ik zwanger van hem was. Had verwacht dat na zo'n lange tijd met iemand samen te zijn geweest er toch enigszins wat sympathie en respect voor elkaar overblijft, maar nee dus. Ex is/was te egoistisch om zijn leven te laten 'verpesten' door een kind. Kreeg zelfs beschuldigingen dat ik de zwangerschap als een middel gebruik om hem terug te krijgen, terwijl mijn leven minstens even erg overhoop wordt gehaald. De meest pijnlijke woorden werden gebruikt in de hoop dat ik een abortus zou doen, maar ik kon het simpelweg niet omdat ik het ook al een keer eerder had gedaan (toen ook van hem). Door de emotionele baggage die het me heeft achtergelaten kon ik het gewoon niet nog een keer doen. Heb vervolgens ook gesprekken met Fiom gehad en uiteindelijk besloten om het kindje te houden. Ik snap wat je nu meemaakt en het is niet makkelijk, maar ik ben inmiddels na een paar maanden er veel sterker uit gekomen! Vooral jezelf sterk en positief opstellen, niks van hem meer verwachten..een gelukkige moeder zal ook leiden tot een gelukkig kindje :) Het is het niet waard om in te zitten over zo'n lafaard, dat hij zich zo gedraagt zegt al dat hij geen echte man is.
Verder heb ik (helaas) niet echt een duidelijke oplossing of advies, want zit zelf ook nog steeds in deze ellendige situatie, maar wat ik wil je vooral wil overbrengen is dat je er echt niet alleen voor staat en heus niet de enige bent! Wens je heel veel geluk en sterkte toe, probeer vooral te genieten van je zwangerschap. Mocht je behoefte hebben om je hart te luchten, mag je altijd een berichtje sturen.
 
kiezen voor het belangrijkste in je leven.. Je exvriend of je kind.. denk aan je zelf wat jou toekomst brengt het is tenslotte al je ex hij staat nu met lege handen als je naar hem luisterd en je baby laat weghalen  jij misschien ook.? Tenzij je zelf niet de zwangerschap wilt als je het houd verpest je zijn leven maar als je het weg laat halen.. Heeft hij dan joun leven verpest.? Goed over na denken :)
 
Terug
Bovenaan