zwanger van getrouwde man

Hoi dames,

Ik had een paar dagen geleden mijn probleem op het forum gezet, maar niet verwacht dat er zoveel reacties op zouden komen. Bedankt iedereen, ik heb ze allemaal gelezen en er zaten hele bemoedigende reacties tussen.

Ik heb mijn ex inmiddels verteld dat ik het kind hou en hij is echt woedend en heel bang dat zijn geheim nu uitkomt. Ik heb zijn vrouw nog maar niet gesproken, ik wil mn energie nu richten op het kind dat komt. Ik vind het ook moeilijk om mn omgeving in te lichten, die weten niet beter of dat ik vrijgezel ben.

Ik weet inmiddels wel dat ik beter af ben zonder deze man die ik heel lang als mijn grote liefde heb beschouwd.

groetjes jess
 
Goede instelling meid. Laat hem maar lekker bang zijn. Is zijn eigen verdiende loon. Ik Hoop en Bid dat hij nog flink op de koffie komt ( ook bij zij vrouw ) en dat hij dus dadelijk helemaal alleen over blijft en dat niemand hem meer wil.
verder hoe ver ben je eigenlijk ???
Veel succes, geniet ervan en het lukt je vast is je uppie.

Groeten van mij.
 
Hoi Jess,
Precies wat Shirley zegt, laat hem maar even zweten. Denk aan jezelf en je kindje en ga genieten van je zwangerschap! Ik vind het allemaal heel moedig van je hoor!
Heel veel succes en hopelijk kom je nog vaker op het forum.
Groetjes,

Lein
 
hoi jess,

wat ontzettend goed en moedig van je!!!! echt geweldig hoor. Ook ik dacht dat die vent mijn grote liefde was, zo deed hij zich tenminste 3 jaar lang voor. maar toen ik meer van hem ging eisen was hij niet thuis. Wat een slappe zak zeg.
Wens je heel veel geluk met je kindje en dat je maar een hele mooie toekomst tegemoed mag gaan....

groetjes sandra
 
Ik wens je heel veel geluk met je kleintje. Moeilijk om je omgeving uit te leggen ??? Zeg gewoon niet dat hij is getrouwd maar dat jullie uit elkaar zijn nu. Probeer het wel aan iemand toe te vertrouwen voor als het nodig is om er over te praten.
 
Terug
Bovenaan