zwanger van mijn 6e kindje!! Wie ook??

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik ben sinds gisteravond nieuw hier. Zal me even voorstellen, ik ben Moosje, 40 jaar en morgen 15 weken zwanger van mijn 6e. Zijn er nog meer die een "groot" gezin hebben??? Uiteraard vind ik het ook leuk om te kletsen met zwangeren die hun 1e, 2e etc. verwachten!!

Hoi, Ik ben Tanya, 36 jaar, en momenteel 23 weken zwanger van mijn 5e kindje, dus ik heb ook een groot gezin.

PS: mijn kinderen zijn 12, 5, 3, 2 en de vijfde komt in juni 2006

hi Moosje,
er zijn meer moeders met een groot gezin (zie topic: 8e wondertje).
wij verwachten de 7e in het gezin, mijn eerste. is wel iets anders, maar toch.
ze zijn 21, 19 en 16 en 15, 11 en 8.
gjes Miep36

quote: Moosje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-02-2006 09:56:15'));

Hallo, ik ben sinds gisteravond nieuw hier. Zal me even voorstellen, ik ben Moosje, 40 jaar en morgen 15 weken zwanger van mijn 6e. Zijn er nog meer die een "groot" gezin hebben??? Uiteraard vind ik het ook leuk om te kletsen met zwangeren die hun 1e, 2e etc. verwachten!!

Hoi hoi,

Ik ben Carolien,33 jaar en heb 7 kinderen(14,11,8,6,4,3,en 8 maanden)en ik ben nu 10 weekjes en 2 dagen zwanger van ons 8ste wondertje.
Welke leeftijden heb je je kinderen?

groetjes Car

hallow ik ben nu zwanger van ons 4e kindje...
veel succes allemaal

Hoi, ik ben Jelte en zwanger van mijn 5e en 6e kindje. Ik heb al een dochter van 9 en drie zoons in de leeftijd van 7,5 en 3 jaar oud!

hoi hoi
go gezellig he allemaal van die grote gezinnen.je hoort het niet meer zo vaak en mensen verklaren je voor gek.ik ben sil 30 jaar en zwanger van de 5e.mijn kids zijn 9,8 3,1 en in juni krijgen we er een 5e bij.en om heel eerlijk te zijn zou ik nog wel een kindje bij willen krijgen.mag ik vargen hoe jullie dit doen met de slaapplaatsen?we hebben zelf nou 2kids op een kamer slapen en dus nog een kamertje over voor de baby.daarom ben ik heel benieuwd hoe jullie dat dan allemaal doen.
liefs sil

Terug
Bovenaan