zwanger van ms een meerling! schrik

Vandaag de 7 weken echo en ik zag 2 wormpjes, en toen kwamen de woorden, nou het zouden er wel ee mns meer kunnen zijn! Schrik
nu moet ik erbij zeggen dat ik een kindje van net 13 maand heb, net 1,5 jaar getrouwd en ik werk onregelmatig wat echt een kriem is met opvang. Van 1 kind al, laat staan van 3; en al die overige prakttische zaken. Die eer bij komen kijken. En al die risico's tijdens de zwangerschap. Hallo ik zit boordevol zwangerschapshormonen en over 2 dagen weten we meer. Maar best pittig wat ineens op je bordje valt. Zijn hier dames die in hetzelfde schuitje zitten?
 
he meis ik zit niet in het zelfde schuitje maar wil je wel sterkte ermee wensen en hopenlijk dat je er mee kan omgaan , en ja zodra de kleintjes erzijn loopt het zoals het moet lopen.

ga er lekker van genieten

liefs
 
hahaha lekker van genieten
die is leuk

ik zit dus een beetje vast in mijn moodswings, frustraties van werk en opvang met mijn 1e kindje en slapeloze nachtje door ons meiske

maar morgen dagje sauna, ons meiske bij opa en oma en dan eerst maar eens uitrusten.

en slaapgebrek en frustraties en zwanger en dit bericht is samen gewoon ff te veel. vandaar dat genieten er nu even niet in zit :)

ik ben trouwens over naar mamaclub maart 2012, ik zag dat die er eindelijk was.
 
he meis, ik snap dat het niet echt lekker zit ik bedoel meer van probeer er toch van te genieten, ook al is het een grote klap en dat je nu al met je handen in je haren zit van o hoe gaan w dit oplossen, maar mijn mening is meer feit van is nog te vroeg omdat te denken, alles is nog klein en je zit nog in een gevaren zone, en zeg niet dat het mis gaat of mis moet gaan he, want dat gun ik nooit iemand zelfs mijn vijand niet, maar ik zou me pas druk maken als je echt uit de gevaren zone komt, en ja als het daad werkelijk 2 zijn je kan moeilijk 1 weg doen,

daarom zeg ik probeer te genieten voor ej zelf en niet allees stress je moet nog een lange tijd.

Veel s6 ermee gewenst en sterkte ermee, sorry als het bot over komt maar is niet mijn bedoeling, ik probeer je een beetje op te peppen maar dat is niet altijd makkelijk

liefs
 
Heejheej, Ik begrijp dondersGoed dat je je druk maakt, ik heb in t zelfde schuitje gezeten..Ik kon er ook 4 hebben, en ben daar ook heel erg vn geschrokken, zo erg dat ik zelf heb overwogen om het dan maar weg te Laten halen.. Dus mama van sharon, het is leuk dat je op iedereen's Berichten reageert, maar je moet wel weten Wat je schrijft, want jij weet niet Hoe erg het is, als je al een kindje hebt, en je krijgt te horen dat je er mischien nog 4/3 of 2 Krijgt, Je schrikt je kapot dan, je hele leventje word anders, en je raakt gestresst.. Suc6 sweetwicca

 
heb er geen ervaring mee maar kan je schrik wel voorstellen, probeer er toch van te genieten en alles komt vanzelf goed echt. je hebt nog genoeg tijd om alles te regelen
 
he mamakimmie23 ik snap dat het zeker heel erg schrikken is, en is niet mijn bedoeling dat iedereen maar gelukkig moet zijn , zeker gaat je wereldje op zijn kop en dat je met je handen in je haren zit en dat je heel gestresst van wordt maar juist dat gestres is niet altijd goed, maja je kan moeilijk verbergen dus ja is een hele moeilijke situatie, daarom zei ik ook sterkte ermee, en van genieten bedoel ik niet zo net als andere er van kan gaan genieten, sorry als het bot over komt,

klopt dat ik niet weet wat het is, heb er 1 en ben zwanger van een 2de, maar heb zat familie kenissen die een meerling hebben en door hulp van familie en vrienden zijn ze er goed uit gekomen.

En misschien een tip voor je onregelmatige diensten is dat je gastouder kan regelen die zijn niet altijd alleen voor overdag. maja dat is ook een hele moeilijke keus

Veel sterkte ermee en hopenlijk vind ej een oplossing.

liefs
 
hio dames

dank je voor jullie reacties

en mamasharon ik vind je niet bot, maar ik probeer alleen duidelijk te maken dat ik met mijn overload aan zwangerschashormonen en moodswings in combi met dit bericht gewoonweg niet in staat ben om niet te stressen

gisteren in de sauna (nou ja geen sauna van binnen gezien hoor) heerlijk genoten, en ik ben inmiddels wat rustiger maar ook doodzenuwachtig watn over een half uur vertrekken we naar het ziekenhuis.

tja als je zwanger bent staat je hele leven op de kop, maar als het er meer kunnen zijn zie je je hele leven even wegkwijnen.
Bij ons in de families en omgeving heeft niemand meerlingen, hier hebben we dus ook niet op gerekend. En als het zo is dan heb ik alle kids onder de 2 jaar! dat is heel heftig. Diegene die al een kindje hebben weten hoe heftig het 1e jaar normaal al is.

als het echt zo is zal ik waarschijnljk direct in tranen uitbarsten, gewoon van al die emoties en spanning. 3 kids lijkt mij best leuk, ene tweeling is heel bijzonder, maar ja die hormonen en het onbekende en de schrik spelen zo erg mee en ik heb er weinig controle over.

n als het een 3-45-6-7ling wordt zal ik zeker nadenken over hoe verder en alle opties bekijken. daar ben ik eerlijk in. er moet balans zijn in wat je kids nodig hebben en wat jij ze kan geven .maar eerst maar eens het komende uur overleven
 
Terug
Bovenaan