Zwanger van ons 2 wonder

Hoi Hoi,

Mijn naam is Rachel en ben 28 jaar, woonachtend in Ede en samenwoonend ( verloofd hihih)
Wij zijn trotse ouders van Noah ( 09-01-2013) en nu zwanger van ons tweede wonde uitgerekend op 09-10-2014 nu dus 6 weken en 5 dagen zwanger.

leuk om even te vertellen !!wij trouwen op 22-08-2014

met de zwangerschap van onze zoon zat ik op een forum op facebook. Nu leek het mij dus leuk om weer lid te worden en mee te praten over onze ervaringen rond onze zwangerschappen

Ik heb erg veel last van Moeheid en misselijkheid, dit herken ik niet van mijn vorige zwangerschap .

Gr, Rachel

Wat leuk! een bijzonder jaar voor jullie dus! En trouwen en jullie 2e wonder! Hopelijk is de misselijkheid snel voorbij. En de vermoeidheid ook! het is heel herkenbaar en lastig als er al kindjes rondlopen! en je nog vanalles moet regelen!
Geniet van alle mooie dingen!
gefeliciteerd!

Leuk gefeliciteerd! !! Ik ben in maart 2012 getrouwd en 5 weken later in april bevallen van onze dochter isa... het is wel erg speciaal hoor! Maar denk goed aan jezelf het is n vermoeiende dag hihi!!! Leuk dat je mee komt kletsen! Ik ben zelf ook erg moe... maar als t lukt geef ik er aan toe en lig ik er savonds om 9uur in!!

groetjes kim!

hej Rachel, welkom bij de club :) en gefeliciteerd met je 2e zwangerschap! spannend weer! wat leuk dat jullie ook nog gaan trouwen, 2014 wordt een prachtig jaar dus!
We zijn op dezelfde dag uitgerekend :) tenminste, volgens mijn telling, en die is nog nooit goed geweest dus ik verwacht dat mijn datum nog iets naar achter gezet wordt..
ik hoop voor je dat de kwaaltjes snel minder zullen worden!

Terug
Bovenaan