Zwanger van ons 2e kindje!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw, tijdens mijn 1e zwangerschap heb ik ook veel deelgenomen aan dit forum.  Sinds zaterdag weten we dat ik zwanger ben van ons 2e kindje. We hebben al een dochtertje van bijna 2. Nu ben ik heel benieuwd hoe degene die ook al 1 of meerdere kindjes hebben, een volgende zwangerschap ervaren. Ik vind het namelijk best spannend.

Ik zag een aantal andere discussies van blije moeders die ook zwanger zijn, allemaal gefeliciteerd!

Ben benieuwd naar jullie reacties,

Groeten van Maud

Hoi,

Hartelijke gefeliciteerd! Geniet ervan!

groetjes Jos78

hoi

proficiat en wij gaan ook voor een tweede proberen eerste even foliumzuur slikken 4 weken en daarna stoppen met de pil en dan is het afwachten.bij allebei de keren(heb een kindje verloren aan openruggetje)was ik binnen 1,5 maand zwanger dus.maar ga er niet van uit mag ook later zijn hoor.heb heel lang getwijfeld of ik er nog 1 wilde ivm met de eerste zwangerschap maar nu weet ik het zeker mijn dochter is nu 15 maanden en ik vind het zo leuk.maar succes ermee en als het bij mij zover is laat ik het wel weten,groeten wendolientje

Hoi Maud,

Ik ben nu net 6 weken zwanger van de tweede, maar het is inmiddels mijn 3e zwangerschap. Ik ben dus nog nog in spanning aan het wachten totdat ik eindelijk met 9 weken naar de VK mag voor mijn echo en hoop dat alles dan nog goed is. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik tussen de 8 en 9 weken een miskraam gehad.

Mijn zoontje is bijna 4 en gaat binnenkort dus naar school. Ik ben ook zeer benieuwd hoe deze zwangerschap me af zal gaan. Ff op zaterdagmiddag op de bank in slaap vallen zit er niet echt meer in nu.

Groetjes, Nathalie

Hoi Maud,

Gefeliciteerd!!!!!
Ik ben nu ruim 35 weken zwanger van de tweede en ik moet zeggen dat het wel iets anders is...
Eerst al die echo met 11 weken, had het idee dat ik een soort tussentijds examen moest doen en met 20 weken weer...Daarnaast heb ik ook wat meer klachtjes (en een drukke peuterpuber van bijna 3) gehad, maar ik geniet er net zoveel van!!!!!

Liefs Yvonne

Ook ik ben in verwachting van de 2e. Ons dochtertje wordt ook bijna 2.
In principe ervaar ik de zwangerschap het zelfde als de vorige keer.
Alleen vindt ik het nu veel sneller gaan, maar dat komt volgens mij ook dat er al rond loopt. Wel ben ik sneller moe en kan iets minder hebben (arme vriend). Maar goed vindt het wel iedere keer toch wel weer spannend als ik op controle moet..

Groetjes bg

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben ook zwanger van de 2e en ik moet zeggen dat ik het deze keer veel beter ervaar. Ik heb nergens last van gehad, heb veel energie en mijn buik lijkt ook minder in de weg te zitten dan bij de eerste. Ook vind ik dat het deze keer veel sneller gaat en de baby voelde ik ook eerder omdat je alles al herkent. Elke zwangerschap is mooi, geniet ervan!

Gr. Elmira.

Hoi meiden,

Hartelijk dank voor jullie lieve reacties!

En heel veel succes en een fijne zwangerschap gewenst.

Liefs Anouk

Terug
Bovenaan