Zwanger van ons 2e wonder!

Hallo Allemaal,

Wij zijn inmiddels al trotse ouders van een hele lieve knul Jamie, die bijna 4 wordt, en wij mogen als alles goed gaat rond 20 juni ons 2e wondertje verwelkomen! Ben nu net 9 weekjes..en voel me prima!
Al hoop ik wel dat deze bevalling anders zal verlopen.
Bij Jamie heb ik helaas een loslatende placenta gehad in week 39 waardoor ik een spoedkeizersnede heb gekregen. Dit was heel heftig maar al met al vond ik de keizersnede zelf heel erg meevallen. Het was de situatie die heftig en behoorlijk eng was maar als je hoort dat je kindje gezond is dan komt de rest vanzelf goed toch!
In 2010 na de laatste controle hoorden we dat we wel opnieuw in verwachting mochten raken maar dat we hierdoor wel onder strenge controle zouden komen..dit heeft mij lang weerhouden echter in september besloten ervoor te gaan en direct de eerste ronde raak!! Bij Jamie duurde dit 10 maanden dus totaal niet verwacht zo snel..

Beetje lang verhaal weer maar korter ging helaas niet haha!

Ik wens jullie allemaal een hele mooie zwangerschap!!

Gr Tamaar


 
Van harte gefeliciteerd, ontzettend mooi nieuwe. Je zegt dat je 20 juni bent uitgerekend en 9 weken zwanger bent. Klopt die datum wel? ik ben 15 juni uitgerekend en 7weken plus 4 dagen zwanger.
Maar toch super dat het zo snel is gegaan.
 
@ propke nee sorry idd ik had de 8e week in moeten vullen...lekker handig ook weer van me!
Ik denk dan gaat het lekker snel haha! Helaas werkt het niet zo
 
gefeliciteerd meid, geniet er maar lekker van.

Klopt die 8 weken ook? volgens mij ben je nog iets korter, 20 juni zeg je? mja geeft ook niks zolang alles goed gaat . lekker van genieten

liefs
 
Terug
Bovenaan