zwanger van ons 4de wonder uitgerekent in februari 2016

Hai Allemaal,

Ik heb vorige week ontdekt dat ik zwanger ben van ons vierde wonder. Super blij. Alleen nou heb ik afgelopen zondag een test gedaan. Positief en 'savonds begonnen met bloeden. Wat was dat schrikken zeg. Gisteren op goed geluk laten testen op blaasontsteking. Blijk ik dat te hebben. Dat voelt dus heel anders bij een zwangerschap. Gelijk een ab kuur gekregen en eindelijk is het bloeden gestopt. Wil nog niet te hard juichen, maar hoop zo dat ik ons wonder mag houden en dat hij/zij er nog in zit. Over twee weken pas afspraak voor de echo. Tot die tijd blijft het dus mega spannend en onzeker pffff. Omdat we het dus nog aan niemand kunnen vertellen hoop ik hier mijn verhaal kwijt te kunnen en met mama's te kunnen kletsen die ook zoiets meegemaakt hebben, zwanger zijn van de vierde, of in februari zijn uitgerekent.

Liefs marieke

Hallo Marieke,

Wat ontzettend spannend! en ook best schrikken! Wanneer mag je voor de echo? Hier over 2 weken afspraak voor 1e keer vk (8 weken) zoals zelf berekend (volgens de hypermoderne technologie) mogen wij onze 2e spruit rond 9 februari verwachten. wij duimen heel hard en hopen op mooie berichten. Liefs

Ik verwacht 17 februari mijn 3e. Twee oudsten worden bijna 13 en 14 jaar en ik ben gewoon weer een dummie betreft alles!! 13 Juli 1e echo dan ben ik bijna 9 weken. Vandaag precies 6 weken zwanger.

Hoi Marieke,

Ben nu net 5,5 week zwanger, het is voor mij de eerste keer. Over een paar weken de eerste afspraak bij de verloskundige (13 juli). Ben erg benieuwd.. wil graag weten of er echt iets zit en of het op de goeie plek zit. :) Heb zelf uitgerekend dat mijn datum rond 20 februari is.

Ik had vorige week, een paar dagen nadat ik over tijd was, 1x een klein beetje bloedverlies, soort van helderrode afscheiding. Schrok ik toen best van, maar gelukkig bleef het daarbij.

Groetjes

Hoi Marieke,

Ik kan me voorstellen dat het even schrikken was. Gelukkig is het bloeden weer gestopt.

Ik ben zelf net zoals gebruiker 184992 zes weken zwanger en heb 14 juli de 1e echo. De laatste 2 dagen 3x wat bloedverlies (rosé kleurig) bij het afvegen gehad waar ik ook wel van schrok.

Dit zijn nog even een paar onzekere weken en dan kunnen we hopelijk allemaal heerlijk genieten van onze zwangerschap 😄

Liefs Tabitha

Hallo dames. .. ik ga ook gezellig mee schrijven. ..  helemaal happy met onze zwangerschap.  Na een verbroken relatie en 2 kinderen van 7 en 4 jaar nu het geluk weer gevonden. . Besloten om samen met mijn nieuwe vriend voor nóg een kindje te gaan.  Binnen 3 mnd na het stoppen met de pil weer zwanger en het is weer net zo spannend als bij de vorige zwangerschappen.  Volgens onze eigen berekening zouden we zijn uitgerekend op 21 febr 2016. We hebben over 2 wk pas de eerste echo. Wachten duurt lang.  Ik ben dan als het goed is 9 wk+ 5 dg zwanger.

Hebben jullie last van kwaaltjes?  Hier alleen wat vollere borsten en savonds een opgeblazen gevoel in de buik.

Hoe waren de echo's van jullie op 13 en 14 juli ??

Alles goed en een kloppend hartje hoop ik?

Wij moeten nog 1 weekje geduld hebben.  24e de eerste echo. Spannend.  Wachten duurt lang.

Ben wel vaak duizelig nu. ..

Terug
Bovenaan