Zwanger van ons 6de kindje

<p>Ojee wat nu? Zwanger alweer! Dat is de standaard reactie.Tuurlijk was het weer een hele verrassing maar wel een erg leuke verrassing. We hebben een dochter van 16 drie zoons van 14,9,3 en een dochtertje van 2.<br />Het is nooit saai in huis altijd wel wat te doen! Is er nu paniek? Nee totaal niet, iedereen is zo blij en kunnen niet wachten wat het geslacht is.We zijn nu 7 weekjes zwanger volgende week krijgen we d’r exacte datum te horen, zo spannend! Ook natuurlijk de risico weekjes afwachten.Het lijkt me ontzettend leuk om m’n ervaringen te delen met andere dames, ervaring is er genoeg.</p><p> </p>

Wat super leuk! Gefeliciteerd. Ik ben bijna uitgerekend van onze 5e. Ook 1 meisje en 3 jongens hebben we nu. We weten nog niet wat er in mn buik zit dus heel erg leuk! Je kids weten het dus al en zijn er allemaal blij mee? Dat was bij ons ook zo. Zo leuk om er met zn allen naar toe te leven! Deze krijgen we echt met zn allen en straks zullen we waarschijnlijk nog ruzie maken wie het kind vast mag houden haha. 

Wat super leuk! Gefeliciteerd. Ik ben bijna uitgerekend van onze 5e. Ook 1 meisje en 3 jongens hebben we nu. We weten nog niet wat er in mn buik zit dus heel erg leuk! Je kids weten het dus al en zijn er allemaal blij mee? Dat was bij ons ook zo. Zo leuk om er met zn allen naar toe te leven! Deze krijgen we echt met zn allen en straks zullen we waarschijnlijk nog ruzie maken wie het kind vast mag houden haha. 

Wat spannend!benieuwd wat jullie erbij krijgen.Onze kinderen vinden het geweldig en de kleinste twee worden op handen gedragen 

Sorry voor het vaak versturen, maar er ging iets niet goed. 
Ja ik ben ook erg benieuwd! 
Hoe oud ben jij nu? En vind je de zwangerschap nu ook zwaarder?

Terug
Bovenaan