zwanger van ons vierde wondertje

hoi allemaal,
wat leuk om naar 2 jaar weer op een zwangerforum te zitten
ik ben 12 juni uitgerekend van ons vierde kindje het is dus nog erg pril

liefs angela

Hoi Angela,

Gefeliciteerd!!! Wat leuk om te horen dat jullie je 4e kindje krijgen. Wij krijgen ook ons 4e kindje, dat hoor je niet zo heel veel. Daarom vind ik het extra leuk om te horen. Ik ben eind mei uitgerekend dus we lopen aardig gelijk. Voel je je goed? Ik heb helemaal geen kwaaltjes o.i.d. Ik twijfel nog weleens of het echt wel zo is. Over anderhalve week heb ik de 1e afspraak bij de VK en krijg gelijk een echo. Dan weet ik pas echt zeker dat het zo is. We hebben het ook nog niemand verteld, eerst die echo maar even afwachten.

Groetjes

Hoi,

Ik ben ook zwanger van ons vierde kindje, de jongste is net 3 geworden, we hebben bewust wat langer gewacht om extra te kunnen genieten. Alleen heb ik vorige keer een mk gekregen en ben ik nu nog heel afwachtend. Ik ben uitgerekend op 31 mei.

Succes allemaal!

Hoi,
Grappig om dit te lezen. Ik ben ook zwanger van ons 4e kindje. Ik ben 29 januari uitgerekend. Onze andere 3 kids zijn 2 jongens van 7 en 5 en een meisje van 2 jaar oud. Ons 4e zal ook een meisje gaan worden, dus een superleuke verdeling!!!
Groetjes...

he wat leuk te lezen dat ik niet de enige ben die zwanger is van de vierde ik voel me redelijk heb alleen nu al problemen met me bloedsuikers word dus een zh bevalling erg veveld dus verder voel ik me redelijk op de moeheid na dan
liefs

Wat bijzonder he.......zwanger zijn van je 4de kindje. ik ben ook zwanger van mijn 4de. heb 2 jongens van 9 en 3 en een meisje van 5. ik vind het allemaal weer zo spannend. ik denk dat ik nu zo'n 5 wkn ben dus ik zal ook zo ongeveer eind julie uitgerekend zijn. ik wacht nog even een paar weken voor ik de VK bel. heb het net aan mijn schoonmoeder vertelt en zij is zo blij.heerlijk als er ook mensen zijn die het niet gek vinden dat je in deze tijd kiest voor een 4de kindje.als ik vertelde dat wij die wens hadden kreeg ik altijd reacties van, je hebt toch 3 gezonde kinderen wees daar toch blij mee. nou ik heb vanmorgen een gat in de lucht gesprongen van blijdschap en mij vriend ook. laat maar komen. heb er zin in!!!!!
dikke knuf

Terug
Bovenaan