<p style="text-align: center;">Hoi !! ik ben 30 weken zwanger van mijn tweede kindje en heb echt een grote buik. Ik ben net zo groot als dat ik bij mijn eerste met 38 weken was. </p><p style="text-align: center;">Ik vind het vervelend in die zin dat ik continu een beurs gevoel heb in mijn buik en deze mij ook echt beperkt in mijn doen en laten. Vind het sinds een paar weken enorm zwaar met nog een peutertje van 2… hiervoor ging het prima. Het vervelendste vind ik de eindeloze stroom aan opmerkingen die ik erover krijg. “weet je zeker dat het er 1 is?” Aaaarggg ik haat die opmerking!!! “wat een toeter!” “Jeetje wat ben je groot” en dat soort goedbedoelde maar irritante dingen en die ogen die je voelt branden! Ik durf bijna niet eens meer naar buiten omdat ik het gevoel heb dat ik een soort van kermis attractie ben. Ik word er onzeker van! </p><p style="text-align: center;">Door dit alles bij elkaar ontloop ik ook echt sociale activiteiten. Ik heb er gewoon geen zin in en geneer me gewoon voor mijn omvang! Ik weet eigenlijk ook niet wat mijn vraag aan jullie is ???</p>