zwanger van tweede kindje na keizersnee,pijn klachten???

Hallo mensen,
ik zal me even voorstellen. Ik ben bambi29,29 jaar oud.
Ben nu ongeveer 6 en halve week zwanger van ons tweede kindje.
Ons eerste kindje is met 29 weken met een spoedkeizersnee gehaald en heeft het niet overleefd,dat is nu bijna een jaar geleden.
Ben dus nu net weer zwanger. Mijn vraag is,is het normaal dat je meer pijn hebt tijdens een zwangerschap na een keizersnee???
rechts onder in mijn buik is het de hele dag gevoelig en soms steekt het,heb ik veel last van lage rugpijn en soms wat menstruatie gevoel in mijn benen.
wie kan mij helpen op deze vraag??
Liefs Bambi29

Hoii,

Ter eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wel verschrikkelijk om te lezen dat je je kindje verloren hebt....

Ik ben nu 24 weken zwanger van mijn 2e kindje en heb ook een keizersnede gehad  de vorige keer maar ik moet zeggen dat ik in het begin geen pijn heb gehad!
Sinds een paar weken heb ik wel jeuk bij mijn keizersnede en is het gevoelig. Mij   gyn. zei dat dat normaal is omdat ook de snede uitrekt...
Het kan natuurlijk bij iedereen verschillend zijn  en als ik jou was, dan zou ik je gyn. voor de zekerheid even bellen!

Groetjess

hoi, gefeliciteerd met de zwangerschap !
maar wat een verdrietig verhaal ervoor ...

zelf ben ik nu zwanger van ons 3e kindje , de 1e is met de kiwi tang op de wereld geholpen de 2e met een keizersnee.

ook heb heb in het begin wel wat last gehad van pijnlijke spanning aan 1 kant, maar dit ging steeds wel over.. na een tijde werd het minder, wel smeer in elke dag m'n buik en liteken goed in met olie..

maar veel pijn is natuurlijk nooit goed, even in de gaten houden ...
groetjes

Hoi,

Onze 1ste is ook met een keizersnee gehaald en ik herken je verhaal wel hoor.
Ik had een hele scherpe pijn, venijnig gewoon.
Dat is het litteken weefsel wat oprekt.
Ik had het ook vroeg in de zwangerschap, maar had dan ook snel veel vruchtwater en al snel een buikje.
Ook kan je meer bandenpijn hebben bij een 2de, waarom weet ik niet. Je zou denken ze zijn al een keer opgerekt, maar dat heeft er niks mee te maken. Ook heb ik meer harde buiken, schijnt ook normaal te zijn bij een 2de. Nou voel een hoop dingen die ik bij de 1ste niet had.
Maar kan me zo voorstellen dat naar aanleiding van je eerdere ervaring je een stuk angstiger bent dan ik ben geweest en zou je ook adviseren, als je twijfeld gewoon je gyn of vk bellen. Het is jouw lijf en als het niet vertrouwd gewoon aan de bel trekken.

Sterkte ermee.
Evelien mv Dyaln en over 2 dagen mama(weer een keizersnee)

hoi,

ik herken je verhaal helemaal. Ik ben nu 12 weken zwanger van ons tweede kindje. Mijn zoon is met de keizersnede geboren. Bij hem heb ik nergens last van gehad in de zwangerschap, al helemaal niet in het begin, maar bij deze zwangerschap vanaf een week of 8 heel veel klachten. Voornamelijk ook onderin de buik, een zeer pijnlijke lage rug en constante "pijn"in mijn billen en bovenbenen. Ik denk nu niet echt zo zeer dat het te maken heeft met de keizersnede die ik toen gehad heb, maar toch wel heel herkenbaar wat je verteld.
Succes verder, en natuurlijk nog gefeliciteerd. Ik hoop dat je door de moeilijke periode die je gehad hebt wel een beetje van deze zwangerschap kan genieten!!

groetjes Mellow

Terug
Bovenaan