Zwanger van tweede, rare gevoelens erbij

Hi, titel is misschien een beetje nietszeggend, maar ik moet even wat van me afschrijven en wil graag weten of andere hetzelfde meemaken of hebben meegemaakt.
Momenteel ben ik 8+6 weken zwanger van ons tweede kindje. Hartstikke leuk natuurlijk en enorm welkom. Onze dochter is 1 jaar (net) dus die weet straks bijna niet beter dan dat ze een broertje of zusje heeft.
Maar nu..mijn gevoelens.
Onze dochter is erg sociaal en wilt graag vooral bij mij zijn.
Ik ben zo bang dat ik straks met de 2e er onvoldoende ben voor haar...dat zij mij gaat missen ofzo...en dat ik niet meer voldoende er voor haar kan zijn...snapt iemand mij?
Voelt een beetje alsof ik me (nu al) schuldig voel tegenover haar..
Nogmaals, ons tweede kindje is welkom, ik ben hartstikke blij met de zwangerschap, maar ik geniet ook nog enorm van onze oudste.
Iemand tips? Ervaring?
 
Ik herken je gevoel.  
Wij wilde bewust 2 kindjes dicht op elkaar en ik was dan ook naar 9 maanden weer zwanger.
Toen ik eenmaal zwanger was had ik dit gevoel ook hoe jij hem omschrijft.  Ik voelde  me vooral heel schuldig tegen over de oudste. Hoe gewenst ons 2e kindje ook was.
Hier heb ik echt wel even mee rond gelopen en uiteindelijk wel een plekje kunnen geven .
Ja ze moeten de aandacht delen en dat zal even wennen zijn voor ze. Maar er is ook weer iemand bij die hun aandacht kan geven na mate de baby groter is. Kunne ze wel lekker samen spelen !
Hopelijk kom jij ook snel van het gevoel af!
 
Dankjewel, voelt al fijn om te weten dat ik niet de enige ben.
Gaat uiteindelijk denk ik ook wel weer goed komen. Moet vooral nog wennen misschien.