Hi, titel is misschien een beetje nietszeggend, maar ik moet even wat van me afschrijven en wil graag weten of andere hetzelfde meemaken of hebben meegemaakt.
Momenteel ben ik 8+6 weken zwanger van ons tweede kindje. Hartstikke leuk natuurlijk en enorm welkom. Onze dochter is 1 jaar (net) dus die weet straks bijna niet beter dan dat ze een broertje of zusje heeft.
Maar nu..mijn gevoelens.
Onze dochter is erg sociaal en wilt graag vooral bij mij zijn.
Ik ben zo bang dat ik straks met de 2e er onvoldoende ben voor haar...dat zij mij gaat missen ofzo...en dat ik niet meer voldoende er voor haar kan zijn...snapt iemand mij?
Voelt een beetje alsof ik me (nu al) schuldig voel tegenover haar..
Nogmaals, ons tweede kindje is welkom, ik ben hartstikke blij met de zwangerschap, maar ik geniet ook nog enorm van onze oudste.
Iemand tips? Ervaring?
Momenteel ben ik 8+6 weken zwanger van ons tweede kindje. Hartstikke leuk natuurlijk en enorm welkom. Onze dochter is 1 jaar (net) dus die weet straks bijna niet beter dan dat ze een broertje of zusje heeft.
Maar nu..mijn gevoelens.
Onze dochter is erg sociaal en wilt graag vooral bij mij zijn.
Ik ben zo bang dat ik straks met de 2e er onvoldoende ben voor haar...dat zij mij gaat missen ofzo...en dat ik niet meer voldoende er voor haar kan zijn...snapt iemand mij?
Voelt een beetje alsof ik me (nu al) schuldig voel tegenover haar..
Nogmaals, ons tweede kindje is welkom, ik ben hartstikke blij met de zwangerschap, maar ik geniet ook nog enorm van onze oudste.
Iemand tips? Ervaring?