Zwanger van tweeling en hematoom in baarmoeder

Hoi meiden,

Ten eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben zwanger van een tweeling en 11 dec uitgerekend.

Het is helaas niet allemaal rozengeur en maneschijn omdat ik ook een hematoom in mijn baarmoeder heb die heel groot is (9 bij 6 cm). Ik heb wekelijkse controle bij de gynaecoloog en de kindjes doen het gelukkig super goed! Het hematoom word helaas nog niet kleiner al heb ik wel veel oud bloedverlies (bloed wat van het hematoom af komt). Ik moet volledige rust houden en zit dus al 6 weken thuis. Soms zakt de moed wel een beetje in mijn schoenen.

Daarom dacht ik wat steun te vragen bij jullie en misschien maken jullie wel vergelijkbare dingen mee. Het lijkt me fijn daar over te kletsen.

Liefs Janneke

Oh wow! Wat heftig.. ik heb eerlijk gezegd daar geen ervaring mee of over gehoord.
Ik moet alleen ook veel rust houden ondanks dat ik al in de ziektewet thuis zit. Mijn bekkenbodem is continu aangespannen en zodra ik dus een beetje stress heb of "te veel doe" krijg ik dus een harde buik omdat alles aanspant. Ik probeer dus mijn klusjes thuis en mijn planning per week echt te verdelen. Misschien heb je daar wat aan? X

Hoi janneke.. 
Wat heftig! Ik ben 13maart bevallen van een tweeling maar gelukkig ging ales rwalrief goed behalve dat een tweelig zwangerschap gewoon echt heel zwaar is en ook daarna je echt niet meer echt rust gaat krijgen. Ik weet niet of je al kinderen hebt? Maar echt probeer te rusten.. hoe.sneller je erna weer wat beter voelt! 
Het is super bijzonder een tweelig vergeet dat niet.. en daar word je straks elke dag aan herinnert als je buiten loopt met je wagen.. iedereen plukt en praat tegen je.. oeeh is dat een tweeling? Jij hebt het druk! Gaat het wel goed met je? Kom maar ik pak hem wel wild vreemde). Echt pak je rust en helemaal als het het beste is voor je 2 kleintjes! 
Probeer anders is op fb tweeling ouders groep bij te wonen! Erg leuk! Veel tips vragen en weetjes.. ook kun je er tweeling dingen kopen via die site! Ik vond het geweldig.. heb fb nu afgezworen maar dat was de enige reden dat ik er nog op wilde blijven! 
Wucces en luister echt naar jezelf en de dr. 

Terug
Bovenaan