Zwanger van tweeling

<p style="text-align: right;">Wie is er ook zwanger van een tweeling? Hoewel dit niet mijn eerste zwangerschap is, voelt het naast bijzonder ook heel nieuw... <br />Ik ben uitgerekend op 31-05.</p>

Ook ik ben zwanger van een tweeling. Uitgerekend op 1 juli. Maar omdat het een een ruigee tweeling is met een placenta komen ze sowieso 4 weken eerder. Ik heb al een dochter van 2.5. Vind het allemaal erg spannend vooral elke keer die extra echo's. Jullie?

Hier ook zwanger van een twee eiige tweeling. 
Nu bijna 24 weken zwanger en we krijgen een jongen en een meisje. Merk wel dat mijn lijf het nu echt zwaarder begint te krijgen vooral mijn bekken en rug doen geregeld zeer.

Nog meer tweelingmamas last van of tips?

Check! Op de eerste echo twee vruchtzakjes te zien van ongeveer 6 weken, volgende week kijken of er ook twee hartjes kloppen. We hebben al een dochter die bijna 1 is dus we hebben op deze manier in hoog tempo een huis vol! 
Uitgerekende datum volgens de eerste schatting is 1 oktober maar ik ga er vanuit dat dat dus eerder zal zijn. 

ik ben ook zwanger van een tweeling. Nu 22 weken. Het worden onze eerste kindjes. 2 meisjes. Wij wonen 3 hoog zonder lift. Dus voel mijn rug en bekken behoorlijk nu al... maarja alles voor de kleintjes ??????

Terug
Bovenaan