zwanger van tweeling

Ha meiden,
Wie is er nog meer zwanger van een tweeling. Voelen jullie je eigen erg beroerd of verschilt het niet met een andere zw. schap? Voel mijn eigen best heel goed, alleen heel moe, en nu ga ik gelijk twijfelen of het wel goed is. Heb hartjes zien kloppen vorige week, maar zo onzeker als ik ben... Ben benieuwd hoe het met jullie gaat en hoe jullie je voelen en waar kan je informatie vinden over tweelingzw. schap, hebben jullie enig idee?
Ben nu trouwens 10 weken en zijn 4 en 5 kindje
 
gefeliciteerd!was het erg schrikken voor je dat het er 2 zijn?
ik ben ook zwanger van een tweeling 1 eiig,ben nu alweer 24 wk.een 2ling zwangerschap is wel anders dan van 1tje,je gaat voor controle naar de gyn en je krijgt vaker echos.ook gaan ze kijken of het 1 of 2 eiige is.er is een site twinsite.nl dat is ook een forum misschien heb je daar wat aan.en als je naar de gyn gaat kan je daar natuurlijk al je vragen op af vuren.
oh ja..ik ben helemaal niet ziek geweest noit hoeven overgeven,alleen erg moe zoals jij zegt,en eigenlijk heb ik dat nu nog een beetje.ook ben ik nog maar 4 kilo aangekomen en is me buikje beschaafd rond (eerste zwangerschap).meid geniet er lekker van het is heel bijzonder om 2 kindjes in je buik te hebben!

liefs zonnetje
 
Hoi

Voor mij is t me eerste zwangerschap en ben toch wel aardig beroerd (spugen)geweest en nog steeds last van ochtend misselijkheid.
Ben nu 24/5 zwanger van een twee eiige tweeling.
Heb last van bekkenklachten en blijf vermoeid.
Ik ben wel aangekomen denk nu ong 8 kilo.
Buik groeit nu de laatste week erg hard.

Gr Marielle

 
Allereerst van harte gefeliciteerd met je 2 wondertjes!
Bij een meerlingzwangerschap hoef je je niet persé beroerd te voelen hoor! Ik heb zelf een tweeling en was tijdens die zwangerschap nauwelijks misselijk. Nu ben ik in verwachting van mijn 4de kindje en ben ik hondsberoerd. Elke zwangerschap is anders en er is niets standaard. Als je info wil over tweelingen dan moet je eens kijken op het meerlingenforum (www ervoor en nl erna). Erg leuk forum en genoeg expertise!!

Groetjes!!
 
Hoi

Ook ik ben zwanger van een tweeling, kindje 3&4. Ik moet zeggen dat ik me wel beroerder voel dan bij mijn eerste 2 zwangerschappen, maar ik gooi het er ook maar een beetje op dat ik al 2 kinderen heb rondlopen. Ik ben nu 15 weken en begin het nu allemaal een beetje te beseffen, was toch wel even schrikken tijdens de echo. Het is ook wel heel erg bijzonder. Waar ik nu het meeste last van heb is dat ik ongelooflijk hard groei, ik zie eruit alsof ik 6 maanden zwanger ben, volgens de gyn is dat normaal tijdens je 3 zwangerschap en dan ook nog eens een tweeling. Maar het doet gewoon zeer aan mijn buik, voel echt mijn banden trekken.

We genieten er maar van, want z'n zwangerschap gaat hard, en het is zo bijzonder.

groetjes.
 
Ha meiden,
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben nu al een beetje aan het idee gewend. Ben ook zo benieuwd hoe hard mijn buik enz. gaat groeien. Voel nu inderdaad ook m'n banden trekken af en toe vooral na lang lopen en zwaar tillen (boodschappen).Dit had ik bij de vorige zw.schappen nog niet, dus het gaat toch echt veel harder.
Ik wil echt proberen om te genieten, maar nu gaat dat nog niet zo. Maandag een echo en dan hoop ik dat alles goed gaat en dat ik eindelijk echt blij kan zijn.
groetjes en succes met jullie zwangerschap!!
 
Dat je in het begin niet kan genieten, herken ik ook zeker. Ik was en eigenlijk met me 28 weken nog steeds erg onzeker. En daardoor heb ik ook niet kunnen genieten. Maar iedere keer dat ik naar de dokter ga, ziet alles er gewoon goed uit, en dan denk ik waarom heb ik in godsnaam me de hele tijd druk om gemaakt?

Enige wat ik tegen je kan zeggen is dat je gewoon moet proberen om te genieten, door leuke dingen te gaan doen, kijk met trots naar je buik, en praat met je baby;s etc... dan komt het gevoel er ook wel bij:)

Heel veel succes in ieder geval
 
Terug
Bovenaan