<p>Hoi,</p><p>Ik ben Marijke en moeder van drie. Een dochter van net 11jaar een zoon die overmorgen 8 word en een dochter van nu bijna 15 maanden. </p><p>Mijn oudste kwam door de pil heen. Mijn zoon kwam na lang traject met behulp van het medicijn Clomid. Mijn jongste heeft ook heel lang geduurt maar ik bleek zwanger op moment dat ik net een recept in handen had voor Clomid. </p><p>Ik heb sinds de geboorte van mijn zoon een zwaardere pil gehad en deze slikte ik na de borstvoedingsperiode van de jongste nu ook alweer 4 maanden. Maar iedere maand kwam mijn periode al voordat de strip geheel af was gelopen. Deze keer dacht ik ook weer twee dagen voor einde strip dat de menstruatie eraan kwam. Namelijk pijnlijke borsten en buikpijn zoals de andere maanden. Maar de menstruatie bleef uit! </p><p>Voorheen was ik altijd 3 dagen na stoppen in stopweek smorgens ongesteld. Maar ook nu niet voor einde strip maar ook nog niet na 4 dagen. Toch een test gedaan was negatief had ook niet anders verwacht. Dus wachten op toch nog een bloeding. Deze bleef uit en vanmorgen nogmaals een test want zaten er toch twee in verpakking. Deze was positief maar heel heel licht. Afspraak bij huisarts gemaakt ivm dat ik, 1 de pil geslikt had en 2 nu erg twijfel over of alles wel goed is dan.</p><p>Huisarts bevestigde mijn zwangerschap. Ik heb een verwijzing voor ziekenhuis gehad en direct afspraak gemaakt maar moet nu afwachten tot 20 mei voordat ik dus weet of het wel goed is. Daarnaast heb ik ook geen foliumzuur enz geslikt bedacht ik me vanavond. Ook heb ik gewoon vanalles gegeten en gedronken omdat een vierde niet in de planning zat. We hadden 5 maanden gelden besloten dat het zo goed was. Morgen dus naar drogisterij daarvoor. Maar heb zoveel vragen en ben zo onzeker. Of alles wel goed is/gaat enz.</p><p>Hebben meer mensen hier mee te maken gehad???</p><p>Groet Marijke </p>