Zwanger van vierde

Hoi meiden,

Volgens mij is hier geen forum van. Het lijkt me leuk om te kletsen met andere moeders die ook hun vierde kindje verwachten. Ik ben 30 oktober uitgerekend.  We hebben een zoontje van 6 en twee dochtertjes van 4 en 1,5.

Nou, ervaar het nog niet zo erg. Net pas zaterdag een positieve test in handen gehad. Ben nu 4 weken en een dag. Merkte wel bij de derde dat die negen maanden om vlogen. Ik ga proberen er nu wat meer bij stil te staan. En jij? Jij bent al aardig op weg. Vliegt het voorbij?

Oh, dus nog een spannende eerste trimester in. Voor mijn gevoel kropen die weken, omdat nog niemand iets wist. Maar nu gaat het op zich wel snel.

Met een druk leven ben je er toch minder mee bezig alhoewel ik rustig aan moet doen.

Hoop zo voor je dat het lekker goed zal gaan! Groter gezin is fantastisch!

Pffff, hier kruipen de dagen. Mag 24 maart voor een echo. Ben dan 8,4 weken. Vandaag 5 weken. Als alles dan goed blijkt, denk ik dat de tijd sneller zal zijn. Vorige zwangerschap bleek het hartje gestopt met 8.5 dagen. Een missed abortion. Wel totaal onverwachts als je er al drie vlekkeloos op wereld hebt gezet.

Hi lieke

mn verhaal lijkt erg op die van jou!

ik heb 2 jongens 11 jaar en 6 jaar(die geboren is met 26 wk zwangerschap) en een meisje van 8 jaar

ben nu bijna 5 weken zwanger van de 4e! Zo spannend na een lange tijd

heb afgelopen december een miskraam gehad met 6 weken. Was daar ook zo van geschrokken zo niet verwacht na 3 gezonde zwangerschappen.

Dus nu heel voorzichtig blij

Hoi dames,

Ik wil mij voorzichtig bij jullie aansluiten.

Ik heb 2 zoons van 10 en 8 jaar en een dochter van bijna 7 jaar en nu heel pril zwanger van nr 4 (5wkn en 2 dgn)

Vorig jaar oktober was ik ook zwanger maar dat strande helaas in een vroege miskraam bij 6wkn en 4 dgn. Ik ben daar wel overheen maar vind het toch wel extra spannend nu. Met 8 weken krijg ik dan ook mijn eerste echo.

Bij de vorige x dat ik zwanger was hebben we het gelijk aan iedereen verteld maar mijn man wil nu wachten tot ik de eerste echo gehad heb, daarom ben ik wel blij met dit forum zo kan ik toch nog lekker kletsen en mijn verhaal kwijt. Mijn kinderen vonden het vorige x zo erg dat we ook hun nog niks verteld hebben, ik vind dat toch heel moeilijk alsof ik er niet van kan genieten.

zo het is een hele lap tekst geworden :eek: sorry

Terug
Bovenaan