Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens mij is hier geen forum van. Het lijkt me leuk om te kletsen met andere moeders die ook hun vierde kindje verwachten. Ik ben 30 oktober uitgerekend. We hebben een zoontje van 6 en twee dochtertjes van 4 en 1,5.
Nou, ervaar het nog niet zo erg. Net pas zaterdag een positieve test in handen gehad. Ben nu 4 weken en een dag. Merkte wel bij de derde dat die negen maanden om vlogen. Ik ga proberen er nu wat meer bij stil te staan. En jij? Jij bent al aardig op weg. Vliegt het voorbij?
Pffff, hier kruipen de dagen. Mag 24 maart voor een echo. Ben dan 8,4 weken. Vandaag 5 weken. Als alles dan goed blijkt, denk ik dat de tijd sneller zal zijn. Vorige zwangerschap bleek het hartje gestopt met 8.5 dagen. Een missed abortion. Wel totaal onverwachts als je er al drie vlekkeloos op wereld hebt gezet.
Ik heb 2 zoons van 10 en 8 jaar en een dochter van bijna 7 jaar en nu heel pril zwanger van nr 4 (5wkn en 2 dgn)
Vorig jaar oktober was ik ook zwanger maar dat strande helaas in een vroege miskraam bij 6wkn en 4 dgn. Ik ben daar wel overheen maar vind het toch wel extra spannend nu. Met 8 weken krijg ik dan ook mijn eerste echo.
Bij de vorige x dat ik zwanger was hebben we het gelijk aan iedereen verteld maar mijn man wil nu wachten tot ik de eerste echo gehad heb, daarom ben ik wel blij met dit forum zo kan ik toch nog lekker kletsen en mijn verhaal kwijt. Mijn kinderen vonden het vorige x zo erg dat we ook hun nog niks verteld hebben, ik vind dat toch heel moeilijk alsof ik er niet van kan genieten.