Zwanger van voorvocht??

A

Anoniem

Guest
Zijn er hier meiden met ervaring? Ik ben in februari dmv een keizersnee bevallen van een zoon en vorige maand hebben mijn man onveilig gevreeën (voor het zingen de kerk uit). Ik had dus inmiddels al ongesteld moeten zijn, maar de test gaf van de week negatief! Nu heb ik die test aan het eind van de middag gedaan na het drinken van een liter water, dus ik weet niet hoe betrouwbaar die test is, maar de spanning loopt toch wel op nu!

ha

je kunt inderdaad zwanger zijn.
het is namelijk geen veilige methode.
en een test aan het eind van de middag ook niet helaas.
je moet hem echt smorgens doen van je ochtend urine, omdat er zo aan het begin nog maar weinig hcg in je urine zit.

sterkte en we horen wel van je of het echt zo is.

groetjes

Hee meid,

Ja je kan iderdaad zwanger raken door die methode te gebruiken want in voorvocht zit ook sperma.
Maar een zwangerschaptest kun je elk moment van de dag uitvoeren  staat als het goed is ook op de  gebruiksaanwijzing.

Gr:poppie2  

Hallo,
Je moet volgens alles ook niet te veel drinken in korte tijd. Dit verdunt het eventuele hcg in de urine.
Succes
Groetjes Antje81

Ik krijg er echt de stress van hoor, weer een dag verder en nog niets! Vanmiddag weer getest en weer niets, ik ga morgenochtend nog maar weer eens een poging wagen. Eerlijk gezegd weet ik ook niet of ik nou blij moet zijn als ik zwanger zou zijn. Mijn kleine mannetje is afgelopen februari dmv een keizersnee geboren en ze adviseren in ieder geval een jaar niet zwanger te raken en daarnaast ben ik nog aan het revalideren na een hernia operatie. Al met al dus niet echt gepland.

hee meis,

Gelukkig dat de test steeds negatief is dat geeft tenminste aan dat je niet zwanger bent.
Natuurlijk zijn die testen niet 100% safe maar je heb er al twee gedaan en alletwee geven negatief aan.
Kijk je heb een zware bevalling gehad een keizersnee is niet niks en die operatie aan je rug is ook zwaar dus het zou alleen maar een opluchting zijn als je weer ongi zou worden.
En omdat je je nou erg getresst voelt kan het ook langer duren.
Heb je een regelmatige cyclus?
Soms kan dat ook langer duren.
Ik geef maar wat voorbeelden.

Gr: Poppie2

Terug
Bovenaan